Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte noen diverse PC utstyr fra ps data ca klokka 7 om kvelden på fredag den 26 fra PSData. På ordrestatus står det at de venter på godkjenning og at ordren ikke er registrert. Er det noe jeg skal gjøre eller er det bare ****** treige? Og jeg har ikke fått en mail etter bestilling. Og de hadde alle greiene jeg bestilte på lager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri handlet fra psdata. Men de har helt sikkert stengt i helgen som de fleste andre. Men hvis det ikke skjer noe i løpet av mandagen så er det vel kanskje på tide å spørre om de har motatt bestillingen din.

 

Har handlet en del fra Microplex, og de gangene som jeg har bestillt på fredag etter stenge tid så har det ikke skjedd en ting før på mandag, men får jo aldtid en bekreftelse på mail at de har motatt bestillingen. Men det kommer jo automatisk...

 

Edit: Må slutte å skrive så mye, var jo ingen andre som hadde svart når jeg startet og svare :p

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Tror PSdata har treghet i systemet for tiden.Bestilte 3 komponenter sist søndag

De lå pakket og klar til forsendelse frem til torsdag da jeg ringte og spurte om

det ikke skulle sendes.Selvfølgelig,selvføgelig skal vi sende dem ble det sagt.

De ble alikevel ikke innlevert registrert i Kristiandsand før fredag ettermiddag.

Og det jeg skulle ha var på lager.

Lenke til kommentar

Begynner avogtil å lure litt på ein del av treigheits klagingane.

Er folk ikkje klar over at vanlig arbeidsveke er mandag til fredag mellom 8-16.

 

Ein begynner nesten å lure på om desse kom klager trur at det sitter ein liten mann inne i kvar nettbutikk og utfører dei bestillingane som blir sendt inn.

Uansett tidspunkt eller kva dag det er.

 

Samt alle klagene på: "bestillinga var klar men dei sendte den ikkje ut før mandagen etterpå" når bestillinga vart gjort 1600 fredagsettermiddag.

 

Så eg vil berre påpeike:

Det er ikkje å forvente at ein ordre som kommer inn etter kl 1600 fredag blir effektuert før mandag!

 

Viss ordrer blir det, er det ekstrem god service av nettbutikken og ikkje noko ein kan forvente.

 

mvh

JanEirik

 

Som IKKJE jobber i noko nettbutikk, men er berre litt overgitt over ein del innlegg.

Lenke til kommentar

Ja det er jo beklagelig, tenk å ikke være på jobb i helgene :grin::grin: Skulle vel bare mangle at ikke alle bedrifter i Norge skulle ha folk på jobb døgnet rundt, i tilfelle noen skulle få lyst til å kontakte dem :laugh::laugh: Kostadene ved dette skulle heller ikke være noe problemer, det er jo bare å doble prisene . En usikk det der at noen overhode tenker på annet enn jobben og har fri i helgene :roll::roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...