Gå til innhold

Mobilland.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle bestille en nokia der i fra. alt gikk fint helt til pakken var sendt. venta på å få den, og følgte med pakkesporingen. etter noen dager var den registrert i oslo. en uke seinere så var den fremdeles i oslo. ringte til mobilland og purret på de. de sa at de skulle fikse opp i dette. dagene gikk og ingenting hadde skjedd.

 

til slutt så bare gadd eg ikke å bry meg. (skulle betale i oppkrav)

Lenke til kommentar

offtopic: men den pakken høres ikke ut som mobiland sin feil når de har sendt den og den stopper opp i posten virker det som posten sin feil.

 

Ontopic: Vil også gjerne høre erfaringer fra denne butikken ver veldig billig for enkelte mobiler.

Lenke til kommentar
offtopic: men den pakken høres ikke ut som mobiland sin feil når de har sendt den og den stopper opp i posten virker det som posten sin feil.

 

Ontopic: Vil også gjerne høre erfaringer fra denne butikken ver veldig billig for enkelte mobiler.

Kansje, men det er jo mobilland sitt ansvar å levere pakken til meg. Etter den efaringen eg har hatt så er ikke mobilland så god på service, noe eg legger mye vekt på når eg handler på nett..

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Jeg har nettopp bestilt to stk Samsung E700 mobiler fra Mobilland. Det var jo så billig at jeg nesten ikke kunne tro det i forhold til andre forhandlere.

 

Noen andre med erfaringer fra denne shopen? Foruten deg som ikke fikk pakken din, som jo var synd, men man kan jo ikke se det er Mobilland sin skyld heller...

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at de skal være så billig. Har sjekket opp litt mot www.mpx.no og det virket som mpx hadde overtaket på de få jeg sjekket i allefall?

 

Mulig jeg burde gått litt dypere i materien, men jeg ble ikke veldig imponert.

 

Eks:

 

Nokia 6220

Mpx: 3439,-

ML: 4250,-

 

Nokia 6600

Mpx: 4579,-

ML: 4910,-

 

Ericsson t630

Mpx: 2888,-

ML: 3050,-

 

Bare noen eksempler, men det ser ikke bra ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...