jonasp Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Kjøpte Farcry i dag og det funker helt fint i begynnelsen av spillet, men etter jeg når andre nivå bare slår spillet seg automatisk av. Det skjer hver gang Kan noen hjelpe meg?? Pcen min: Amd 1333 mhz 512 mb ram Ati Radeon 9800 pro Jeg har de nyeste driverne til skjermkortet.
Stig_W Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 farcry har ikke kommet ut enda....mistenkelig Joa, det er i hyllene nå!!!!
genser Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 samme problem har jeg.. dataen er det ingenting å klage på, så neppe det som er problemene.. la dog merke til at de mystiske quitene forekom mye mindre når det jeg ikke drev å minimerte spillet titt og ofte.. får bare håpe på en patch snart da
ttt Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 får bare håpe på en patch snart da det kommer ein patch i morga (fredag) og enda ein patch i april.
Goodall Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 fikk spillet i posten i dag, og jeg har ikke merket noen problemer har kommet til "brett 4" eller no hvis man kan kalle det det, Det flyter som en drøm har 9700pro og xp2800+ og 2*512 geil golden dragon ram måtte riktig nok sette ned anti alising på low og kjøre high på resten (1280*1024) ellers ble skjermkortet for dårlig Men prøv og skru av vpu recover eller hva den heter å se om det hjelper, var sånn på DEMOEN i hvertfall at skrudde man av den så funka ting litt bedere
DaWeed Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 bare meg som syns dette spillets gameplay er oppskrytt?
tor_erik Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 bare meg som syns dette spillets gameplay er oppskrytt? Ja, tror nok det. Riktignok vanlig FPS, men den AI'en... Aiaiai!
jonasp Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Fikk spillet til å funke nå, måtte sette ned instillingene til low. Etter den scenen på "brett 2" så kunne jeg bare sette opp til high igjen. Nå funker det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå