Gå til innhold

Mobiletelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia 6600 eller Siemens SX1 er gode valg hvis du har lyst på en Symbian telefon med mange funksjoner. Disse er litt store, vet ikke om det betyr noe.

 

Ellers har du jo SE T630/Z600, Nokia 6230 osv hvis du vil ha noe mindre. De skiller seg litt ut på funksjoner/design, men det må du nesten avgjøre selv.

 

Google er fint til å finne informasjon om de ulike telefonene. ;)

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Jeg kan på det sterkeste anbefale Nokia 3650, bytta den mot en N-Gage her om dagen, er storfornøyd. Synest du 3650 har litt "kånstiga" taster så kan du jo evt. gå for en Nokia 3660. :thumbs:

har en 3650 og den er altfor stor du måtte liksom ha en egen bag for og frakte den !!

derfor gikk jeg til p800 KONGE MOBIL !! men for stor så kjøpe jeg meg d minste e700 (ganske skammelig @ du betaler for designet da. den er uten funksjoner)

så en uke etter ble det atter en gang nokia !!

 

6600 power d er sriøst d beste !! bare kjøp 128 minnekort på komplett og kort leser så er alt i boks !! ehhem n-gage spill på den også det er rått (SONIC)

Lenke til kommentar

Chris_p4_2.8@800: jeg undre litt også. Du synes 3650 er for stor.. så kjøper du p800. Så kjøper du E700 og oppdager at den ikke har noen funksjoner etter 1 uke. Kjøper du mobiler i blinde?

 

 

Topic: Trenger du ikke symbien mener jeg T630 er det beste kjøpet om dagen. Den har alt de fleste trenger uten noen store feil eller mangler.

Lenke til kommentar
Chris_p4_2.8@800: jeg undre litt også. Du synes 3650 er for stor.. så kjøper du p800. Så kjøper du E700 og oppdager at den ikke har noen funksjoner etter 1 uke. Kjøper du mobiler i blinde?

eller en fyr som er ekstremt glad i 30 dagers garantien til elkjøp....? :laugh:

Han må sikkert gi alle et try, one mob a day :p

 

T630 høres ut som et fornuftig valg i din situasjon... Har et kamera som duger helt klart til mms og er enkel og grei i bruk ;)

Noe som er litt "fint" er at selve SW i t630 er litt innarbeidet, og dermed er d lite feil (bygger MYE på t610)

 

t630 er billig og har alt du trenger.. Hvorfor hive ut 4500 hvis du bare trenger en ring og skrive sms/mms tlf? ;)

Lenke til kommentar
Ja? Det har kanskje noe med at 3650 er større en P800 da..

Jepp, Ingar, du har helt rett. 3650 er faktisk halvannen centimeter lengre enn P800. :w00t: Og 30gram tyngre også. :thumbup: Jepp. Mye større telefon. Så hvis han syntes 3650 var stor, så er jo P800 et mye bedre valg. Den sklir mye letter ned i lomma. :yes:

 

Heezooz, mann. Nok ironi her. Det er da ikke så stor forskjell på størrelsen på de to. Er du ikke enig at resonementet blir pussig, når han hadde problemer med størrelsen på 3650, og velger en nesten like stor telefon, og blir dritfornøyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...