Gå til innhold

ATI eller NVIDIA


Dandel

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å kjøpe nytt skjerkort og etter nøye vurdering så har jeg tenkt å fjerne mitt GeForce FX 5600 mot et ATI Radeon 9800 XT fordi det virker som ATI er mye bedre når det gjelder kvalititet, ytelse og at spillene blir bedre med kort fra ATI en NVIDIA.. men nå kommer jo de nye kortene i april også så da vurderer jeg likesågodt å kjøpe en av de i st4eden.. Men hva bør jeg velge av enten det jeg tenker på nå eller e nye korta? ATI eller NVIDIA, hva vil bli best? Jeg spilelr Spill som Battlefield Vietnam, Deus Ex 2, Doom 3, Half-Life 2, Far Cry, Splinter Cell 2 osv, spill som krever ekstemt mye.. I tilleg vil jeg bruke anti-alisaing og anisotropisk filtrering.. Hav gjør jeg og hva er best for meg?

Endret av Dandel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers så venter du rettogslett til de nye kortene kommer ut, og kjøper 9800 da... prisen vil forhåpentligvis synke llitt....

 

Men jeg skjønner ikke helt det med å kjøpe 9800XT...

Å betale 2000 kr. mer enn 9800Pro for å få den siste lille prosenten med ytelse.... Ja... Det er etter min mening bortkasta penger...

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-

Idag ligger ATI og NVIDIA ganske likt når det kommer til ytelse. Men vil nå mest av alt anbefale et 9800Pro (Flashe det til XT) Eller bare kjøpe et 9800XT kort (Det er ikke alverdens de koster)

 

S:T:A:N:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...