cyberho Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 hei jeg tenker på å kjøpe meg tilbudsdisken på komplett det eneste jeg lurer på er om 2mb cache har noe å si hvis jeg bare skal bruke denne til filmer musikk osv.
Fredrik Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Du vil ikke merke stor eller noen forskjell. Det er for filer du bruker ofte og som lagringsdisk er den disken der optimal
diversity Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 jeg har 8 mb.. det er mye bedre neida.. funker fint den der OG sikkert
CastorFiber Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Husker jeg leste en test på WD med 2 og 8 MB cache da de SE- versjonene kom. Det var relativt store forskjeller på enkelte ting, og liten på andre. Mener å huske at anbefalingen var at 8MB var verdt hver krone, men husker ikke prisforskjellen. Ble testet av en norsk nettside.. ITavisen, din side eller digi, hvis jeg skal tippe.
ripset Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Har en Samsung SpinPoint selv, og den fungerer knallbra, og er veldig stille
Asbjørn T. Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 off topic: hmm... ser på emnefeltet... visste ikke at det fantes en disk med de ti bud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå