Gå til innhold

Omtale av Far Cry......

Anbefalte innlegg

Skrevet
Omtalen styrket minn kjøpetrang. Tror det var billigst på dvdon.com, 369,-

Eller er noen andre billligere?

elkjøp er billigere, på 349,- :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan simpelthen ikke få rost dette spillet nok. Helt supert, genialt, fantastisk. Akkurat det FPS genren trengte. Dette blir vel anvendte 400 spenn.

Dette spillet kommer til å rave høyt på omtaleskalaene ja. Eneste som kanskje har mulighet til å komme opp på samme nivå når det gjelder playability og grafikk er nok HalfLife2. Men med så mye tull og løgner som har kommet fra den leiren i det siste, har jeg begynt å tvile sterkt.

Skrevet

Har Far-Cry kommet til elkjøp, expert, spaceworld eller musikkverket i Østfold???????????????????????????????????????????????????????????? :hmm:

Skrevet
Har hatt det 2 dager nå jeg. Lenge leve DEVIANCE!  :thumbs:

Fra hvor lastet du det ned?

les retningslinjene!

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.
Skrevet (endret)
Noen spesielle grunner til dette?

Bruker 9800xt med omega drivere, varierer etter oppløsning og AA. :no:

Prøv med ATI godkjente drivere istedet...

Endret av TCi
Skrevet (endret)

Trodde release på dette spillet var fredag 26.03, men det var stilt ut i hyllene i Bergen på tirsdag!

Og da kjøpte jeg det jo ;)

Fett, by the way!

EDIT: Det var på Platon, kostet 399,- :D

Bruker 9800 Pro og Catalyst 4.3, ligger på ca 30-50 fps. Ingen bugs, men da også programstyrt AA!

Endret av tor_erik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...