Gå til innhold

Headset med mic


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Er ikke helt sikker på at denne plassen er den riktige å spørre men... men men..

 

 

Har Tenkt å kjøpe meg headset me intergrert mic. som som henger på siden inn mot munnen ( dere fårstår sikkert )

 

men så lurer jeg på. En vanlig mic må jo festes bak pcen i en av de inputtene, å vanlig headset eller høytalere i unputten til høytalerene ( iallefall mine )

 

men da tenkte jeg.. skal jeg da hvis jeg kjøper meg. putte den i bak pcen til mic inputten eller til høytaler inputten ?

 

-Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å gi et helt tydelig svar.. et vanlig headset med mic har to mini-jack plugger, en for lyd og en annen for mic'en på samme ledning. dvs det er to sett ledninger som henger sammen i en ledning.

 

Om du vanligvis benytter et høytalersett med en slik mini-jack tilkobling feks på pulten din er det mest praktisk at du benytter denne. Bruker du denne løsningen er det mulig at du må modifisere ledningen litt slik at du kan strekke en del til mic-out på PCn og den andre delen av ledningen til høytalerenes ekstra lyd-utgang.

Lenke til kommentar
sitter her selv med mine koss r 55 b og liker dem kjempegodt.. Vet at disse kan være vanskelige å få tak i i og med at microplex, komplett, pcutstyr og andre har stoppet salg av disse.. konge lyd iallefall..

Bra at jeg fikk tak i dem før de sluttet å selge dem da.. ;)

De anbefales på det varmeste ja! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...