Gå til innhold

Invert mouse (on eller off?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har alltid brukt inverted mouse i FPS spill og kommer nok alltid til å gjøre d.... Det har ingenting å si hva man bruker, skikkelig gamer eller ikke, har ingenting med sake å gjøre. Det er rett og slett en vanesak og ingeting mer, de som har den på inverted spiller ikke noe bedre enn de som bruker vanlig movement!

Lenke til kommentar

Trodde faktisk ikke dette var et spørsmål engang jeg, har aldri brukt invert nei...

Men jeg får STORE problemer med fly-spill hvis det IKKE er invert der.

Så det har vel med hva man er vant til å gjøre og gjøre (bra norsk!)...

 

Men den som bruker "at man lener seg tilbake, så da går siktet opp" forklaringen sliter litt. Ved bruk av våpen skal du vel helst PEKE våpenmunningen der du skal treffe, og for peking vil jeg si det er mest naturlig at opp er opp.

Prøv å redigere i Photoshop med invertert mus... :)

Lenke til kommentar

Men, når du i eit spel må kompansere for rekylen som løfter løpet opp så må du lene deg framover og dermed presse musa opp. Slik som når du skyter med ekte våpen så lener du deg frammover visst det er mykkje rekyl i våpenet.

Invert mouse er mest logisk.

 

*edit*

Endret av The Avatar
Lenke til kommentar
Men, når du i eit spel må kompansere for rekylen som løfter løpet opp så må du lene deg framover og dermed presse musa opp. Slik som når du skyter med ekte våpen så lener du deg frammover visst det er mykkje rekyl i våpenet.

Invert mouse er mest logisk.

 

*edit*

Faktisk ikke. Dersom du skyter vil det mest logiske være å presse ned våpenet. Vet ikke hvordan du ville holde et våpen :p

 

Uansett så er det en vanesak og man får velge hva som passer best selv. Jeg kjenner noen gamere som spiller med invert mouse, har også spilt en del mot de. Men de er ikke noe bedre av den grunn :) (selv en av de var ekstremt god. Var vel 50-50 i statestikk mot han)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...