Gå til innhold

Stabilisering av video

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Litt ny på det her med film redigering.....

Bruker Adobe premier pro.

Har filmet litt i en alpinbakke mens jeg kjører. Lurer på om det er mulig å stabilisere bilder slik at det ikke blir så mye bevegelser på skjermen?

Leker litt med fort film 150-300% hastighet, men opplever at etter encoding til *.mpg format blir bildet spøkelsesaktig. viker nesten som om det er flere bilder på samme bilde??! (Hvordan) kan dette fikses?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har prøved denne plug_in.....?

Prøvde demo'n og så ikke den helt store forskjellen. Kunne bare ha på normal stabilisering!!!!

takk for linken

Skrevet

Digital stabilisering er ikke noe særlig bra. :) Du mister billedkvalitet, elemter o.l.

Må huske å alltid ha på noe a la SteadyShot funksjon om kameraet ditt har det. Men det vil bare luke ut små ristninger - ikke noen alpinbakke ristinger :)

Skal du kjøre ned en alpinbakke og få flotte bilder må du nok bruke noe som "SteadyCam" :) Men koster en god del og så videre. -- Nei, jeg har ingen programmer du kan bruke til dette i baklommen :)

Men det er sterkt begrenset hva du kan få gjort her også. Selv så ønsker jeg meg SteadyCam om noen har litt for mye penger ;)

(steadycam er altså en dingseboms (eh), ikke noe program ;) )

Skrevet

Hei.

Hvis du Premiere Pro. ligger Steady Move på CD´n.. Det er en plug-in til Premiere.

Ligger under "Third Party Products" - "2d3 SteadyMove".

Prøv den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...