Gå til innhold

DC++, Neo-Modus, Bit-Torrent


Anbefalte innlegg

Jeg bruker det til å laste ned savedgames og demoer primært. Har også hentet ned endel artikler i forbindelse med skole/kurs. Bra sånn siden man finner alt. Men jeg har skjønt at dette har flere bruksområder.

 

Er det noen som har forslag?

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg laster ned musikk og filmer. Bare gi meg 10% advarsel. Topicen i seg selv er latterlig. Hva bruker man _egentlig_ dc++ til? Jo, nedlastning av kopibeskyttede filer.

 

Men, husk. Dette er lovlig i Norge. Laste _NED_, that is... upload derimot!

 

Den etiske praten kan vi ta senere!

Lenke til kommentar
Jeg laster ned musikk og filmer. Bare gi meg 10% advarsel. Topicen i seg selv er latterlig. Hva bruker man _egentlig_ dc++ til? Jo, nedlastning av kopibeskyttede filer.

 

Men, husk. Dette er lovlig i Norge. Laste _NED_, that is... upload derimot!

 

Den etiske praten kan vi ta senere!

Ærlig mann der ja. Bør ikke slike programmer være ulovlig da, siden man bruker de utelukkende til å laste ned kopibeskyttet materiale? Ikke at det går men...

Lenke til kommentar

Dere kan si hva dere vil og gi meg warning eller banne meg men jeg sier bare hva alle tenker..

 

 

Dere vet GODT hva dere bruker det til..

Dere laster ned SPILL og FILMER!! bare innrøm det..

De som sier at de "KUN" bruker det til å lastet ned "lovlige" ting har trolig vært på lyve kurs hos Clinton.

 

 

SUKK dobbelt moralen lenge leve i vårt langstrakte land. :devil:

 

P.S. Jeg bruker det kun til å laste ned DEMOER og PATCHER jeg... RIIIIGHT :devil:

Lenke til kommentar
Dere kan si hva dere vil og gi meg warning eller banne meg men jeg sier bare hva alle tenker..

 

 

Dere vet GODT hva dere bruker det til..

Dere laster ned SPILL og FILMER!! bare innrøm det..

De som sier at de "KUN" bruker det til å lastet ned "lovlige" ting har trolig vært på lyve kurs hos Clinton.

 

 

SUKK dobbelt moralen lenge leve i vårt langstrakte land. :devil:

 

P.S. Jeg bruker det kun til å laste ned DEMOER og PATCHER jeg... RIIIIGHT :devil:

Ja... tydeligvis at mange har et behov for å være ærlig. Er det noen her, inkludert moderatorer som med hånden på hjertet kan si at de aldri har lastet ned et spill eller en film?

 

Jeg har jo mottatt masse info jeg ikke har bedt om (å bli kriminell), og av den infoen kan jeg ikke finne noen bruk som er lovlig.

Lenke til kommentar
Feriefilmer og word-dokumenter, hovedsakelig.

Nettopp... ;)

 

Men serriøst gutta, trodde at man holdt seg for godt til prat om DC++ osv. her på dette forumet... :roll:

DC++ er da ikke et ulovlig program? Jeg har ikke bedt noen komme med innrømmelser av noe slag.

 

Jeg bare spurte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...