Gå til innhold

En side jeg laget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...hele siden ser _helt_ annerledes ut i Opera, i forhold til IE... Kritikken:

• Fonten: Ligner på Times (Georgia), ergo skal den bort
  • Nevnt før: Fargene er annerledes i IE og Opera; svart rundt i IE, hvitt i Opera
  • Prøv å fiks fargevalg o.l. i css, ikke i html'en, for da err du sikrere et godt resultat.

Da har jeg nesten sagt mitt... Dette synes jeg definitivt er noe å fortsette på, bare du bytter font, og fikser fargevalg i css... da blir den nok topp! :grin:

Keep Up The Good Work! :thumbup:

Skrevet

Men men, hva syntes dere? Jeg syntes designet var forferdelig. Men så brukte jeg bare en halvtime.. Men jeg er ikke flink til webdesig :( Ønsker en dag å bli like flink som Polecat og den gjengen :)

Skrevet

Tja.. Den er grå. Og trist. Og skjermen min flimrer som rakkern av den horrible bakgrunnen.

Ikke Georgia, velg Verdana eller Tahoma.

Bakgrunnen ser rosa og grå ut, det matcher litt dårlig.

Skrevet

Vel, Ur Anus, kan sikkert bli noe av dette.

MEN:

-bakgrunnen var stygg

- kjip font

- rotete tabelloppsett

- hadde vært bedre med grafikk, prøv deg fram!

Skrevet

hvis du gjør om på tabellene, fjerner bakgrunnen, og benytter deg av en annen font, prøver deg fram med grafikk, så kan det vel bli noe ut av det ja.

Du begynner ikke på nytt, du tar bare et par steg tilbake :)

Skrevet (endret)

ta noen du synes er pene. F.eks synes jeg blå er ganske pent, hvis du skal velge en farge kan du ta utgangspunkt i den fargen, og benytte deg av lysere og mørkere nyanser av fargen du har valgt.

for å se hvilken farger som passer kan du ta en tur innom http://www.colormatch.dk

Endret av flodhest
Skrevet

Gjerne bruk litt mer tid og for all del få med noe grafikk.

En plass må man uansett begynne, ingen kan vel med hånda på hjertet si at de er stolt av sitt første design allikevel. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...