AMD_Bruker Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Hei Bare lurte. Finnes det noe software der ute som lar deg bruke ledig CPU kraft mellom PC'er i LAN. Windows2000Pro på begge maskinene
dostojevski Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Det du spør etter her er det som kalles distributed computing. Jeg har ikke hørt om systemer som sømløst integrerer med Windows og "gir" deg mer cpukraft, men det finnes teknologier for å forenkle utviklingen av distribuerte systemer, for eksempel Jini for Java. Det finnes også løsninger hvor du kan sette opp flere maskiner til en cluster, men dette vil ikke nødvendigvis gi deg bedre ytelse enn en enkelt maskin, kun hvis programvaren du kjører er beregnet for parallell kjøring. Dette er kort forklart, jeg er ingen ekspert på dette.
lancaster Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 søk etter beowulf, det er ett linux basert operativsystem som setter maskinene sammen i ett cluster... men utenom det tror jeg nok du ikke får til noe...
RolfOve Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Kan jo alltids sette opp en remote desktop/ssh server på en av maskinene, og bruke denne som slave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå