@b Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har problemer med overføring av filer i MSN Messenger. Finnes det noen annen måte å overføre filer over internett på?
@b Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 epost Hotmail støtter ikke større vedlegg enn 1 MB.
DigitaL BlasteR Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 epost Hotmail støtter ikke større vedlegg enn 1 MB. Det er sugent az... Bruk hvertfall ikke hotmail ved overføring av filer...
ExTerminator Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har problemer med overføring av filer i MSN Messenger. Finnes det noen annen måte å overføre filer over internett på? Bare åpne port 6891 på routeren din (brannmuren) så går det så fint så.
g0b Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 foldershare! ahh det er så genialt! er bare litt tungvint og kanskje litt vanskelig å forstå i starten www.foldershare.com
@b Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Jeg tenker mer på å sende filer til andre personer, som ikke har store kunnskaper om pc. Noe enkelt (for dem).
ExTerminator Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg tenker mer på å sende filer til andre personer, som ikke har store kunnskaper om pc. Noe enkelt (for dem). Da skal du sette opp en ftp server på din maskin. Så sender du bare linken til filen på din maskin via MSN eller annen IM client.
Sneglen Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg tenker mer på å sende filer til andre personer, som ikke har store kunnskaper om pc. Noe enkelt (for dem). Da skal du sette opp en ftp server på din maskin. Så sender du bare linken til filen på din maskin via MSN eller annen IM client. Jepp. Dette må være det enkleste forslaget. BulletProof FPT Server er fin-fin
pgdx Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Enkelt... Pugg denne: http://www.ietf.org/rfc/rfc0959.txt
Muffinman Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 (endret) foldershare!ahh det er så genialt! er bare litt tungvint og kanskje litt vanskelig å forstå i starten www.foldershare.com Foldershare ER faktisk genialt, bruker det selv til å laste over hjemmefilm av barna til besteforeldre som bor laangt unna. Endret 18. mars 2004 av Muffinman
g0b Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg tenker mer på å sende filer til andre personer, som ikke har store kunnskaper om pc. Noe enkelt (for dem). Jeg ville ja gått for foldershare, hvis du kunne ha hjulpet med å installere og dele mappene hos de mindre data kyndige så er det hele ganske simpelt. Foldershare er også veldig brukervennlig sammen med firewall, et meget genialt system hvor du kan teste porter osv, støtter upnp gjør den også, og det funker faktisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå