Gå til innhold

Gigabyte K8NNXP nForce3 250

daniello

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bestilling inne på hwb, på et Gigabyte K8NNXP nForce3 150 hk. Da dette ikke kommer på lager før en liten uke, sendte jeg en mail ang. 250 og når det kom inn. Fikk svar at det ville komme om 2-3 uker.

Det jeg da lurer på, er om dere vil anbefale at jeg venter på det kortet??

Mvh

Daniello

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok generelt sett at 250 versjonen er å anbefale foran den gamle versjonen. Om akkurat det kortet blir bra, det vet jeg ikke. Men hvis det ligner på K8NNXP 150, så er det ett veldig godt kjøp.

-KJ

Skrevet
Det vil nok være lurt å vente på nForce 250. Nvidia har en tendens til å ha gode ansiktsløft på nye nForce serier. Bare se på nForce --> nForce 2. Det ikke uten grunn at nForce 2 er best til Socket A platformen. På A64 siden er det mye som må gjøres og hovedkortene i dag er ikke spesielt gode, selv har jeg store forventinger til nForce 250.

Men for å si det, Gigabyte K8NNXP nForce3 150 er et bra hovedkort!
Skrevet

Tenkte meg egentlig at dette kortet kan være noe bedre.. De har jo 150 som plattform og forbedrer vel eventuelle mangler. Har sendt ny mail ang. pris til hwb, så da får en vel se hvor aktuelt det blir. Blir sikkert ganske dyrt dette kortet vil jeg tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...