Gå til innhold

Deiligste gutten/mannen i verden


Mello

Anbefalte innlegg

Eh.. Jeg tror du har misforstått litt ordet "pen". Du trenger ikke å føle deg tiltrukket av en person for å synes han/hun er pen. Du kan synes en ikke-levende-ting er pen.. F.eks en kjole.. Og det med at man i såfall måtte basere seg på at det som er pent er pent (hva andre mener) blir også feil, for folk har ulik smak.

 

Edit: Og, ja.. Forresten.. Mulig det er vi som er dumme, men det er i hvert fall ikke vi som tar denne tråden dønn seriøst og ikke kan se humoren i noe.

Semantikk, siden trådens overskrift er "deiligste gutten/mannen i verden", og man helt åpenbart har til hensikt å vurdere hvor attraktiv menn er i denne tråden. Nå har jeg riktignok ikke giddet å lese mye av tråden, men en rask sjekk bekrefter det åpenbare, at det er det som er opplegget. Jeg forutså det argumentet, og brukte egentlig ordet "pene" ganske flittig for å frembringe det. Det virker kanskje rart, men jeg orker ikke å gå inn på hvorfor jeg gjør det, siden dette ikke er en diskusjon om mitt menneskesyn. Men semantikk betyr ingenting, denne tråden handler om noe helt annet, det er jo tross alt motstykket til "babetrådene". Men det vet du egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh.. Jeg tror du har misforstått litt ordet "pen". Du trenger ikke å føle deg tiltrukket av en person for å synes han/hun er pen. Du kan synes en ikke-levende-ting er pen.. F.eks en kjole.. Og det med at man i såfall måtte basere seg på at det som er pent er pent (hva andre mener) blir også feil, for folk har ulik smak.

 

Edit: Og, ja.. Forresten.. Mulig det er vi som er dumme, men det er i hvert fall ikke vi som tar denne tråden dønn seriøst og ikke kan se humoren i noe.

Semantikk, siden trådens overskrift er "deiligste gutten/mannen i verden", og man helt åpenbart har til hensikt å vurdere hvor attraktiv menn er i denne tråden. Nå har jeg riktignok ikke giddet å lese mye av tråden, men en rask sjekk bekrefter det åpenbare, at det er det som er opplegget. Jeg forutså det argumentet, og brukte egentlig ordet "pene" ganske flittig for å frembringe det. Det virker kanskje rart, men jeg orker ikke å gå inn på hvorfor jeg gjør det, siden dette ikke er en diskusjon om mitt menneskesyn. Men semantikk betyr ingenting, denne tråden handler om noe helt annet, det er jo tross alt motstykket til "babetrådene". Men det vet du egentlig.

Skuffende svar av en som tydelig liker å diskutere, du ba selv om denne diskusjonen, da synes jeg du kan forklare deg litt bedre enn "orker ikke gå inn på"..

Du som til og med har forutsett svarene du kom til å få.

Lenke til kommentar
Denne tråden handler ikkje om hetrofile gutter/menn som later som at dei er homofile. Og du kan som hetrofil bedømme om ein annan mann er atraktiv eller ikkje, sjølv utan og være tiltrekt av han. Alle har vell observert korleis dei som trekker mange damer ser ut og oppfører seg. Og du prøver og "etterlikne" dei. Visst du er ein bleik tynn gutt med ølvom hår på ryggen og diverse andre skavanker so tar det ikkje lang tid og sjønne at du ikkje drar like mange damer som flotte veltrente menn.

Dessutan var ikkje dette ein tråd for å visse folk kva det er å vere trangsynt.

Nei, nei, nei, du kan jo ikke vurdere hvor attraktive noen er uten å føle tiltrekning mot dem. Det er jo så åpenbart at det er skremmende. At en viss type gutter drar mest *billige* jenter har ingen relevans, siden billige og dumme mennesker er en majoritet, og de tiltrekkes av hverandre. Men du kan ikke ut fra det gå ut fra at disse billige og dumme menneskene representerer en slags objektiv forståelse over hva det er å se bra ut, selv om det er populært å fremstille det sånn. Og at mange uintelligente mennesker også utenfor det miljøet tror at dette er virkeligheten, er jo bare en indikasjon på hvor lettpåvirkelige mange mennesker er. Straks noe blir etablert som "riktig" gjennom tv/massemedia, har folk en klar tendens til å adoptere det. Men dere kommer ikke til å skjønne disse konseptene allikevel, dere har tross alt blitt opplært til å tenke som dere gjør...

Lenke til kommentar

Jeg finner det meget usaklig at du poster en såpass lang post uten å faktisk ha lest igjennom tråden, Uncreation.

 

Uansett hva topic er på denne tråden, så er det som du nevnte en motpart til "Babe threaden". Poenget er å poste og kommentere hva man synes ser fint ut eller ikke. Hvilke ord og uttrykk man bruker for å beskrive sine meninger får være opp til hver person. Det være seg "pen", "deilig", "attraktiv" eller noe så enelt som "fin".

 

Jeg tror du har litt for mye å gjøre på siden du gidder å legge ut i det vide og det brede om hvor dum og uvitende verden er. Det er bra at du har dine meninger, og det er bra at du har tenkt og vurdert ting - men en egenskap du ser ut til å mangle er forståelse for at andre kan være annerledes enn intellektuelle deg.

 

ha en videre fin dag

Lenke til kommentar
Uncreation - nå syns jeg du skal roe nepa littegranne. Hvis ikke kan jeg godt "uncreate" din evne til å poste i det heletatt.. o_O

Hehe, det skal ikke mye til før massene ønsker å kvele en. Vel vel, jeg driter egentlig i det, og "evnen min til å poste" tar jeg ikke så stivt på, skjønte jo at folk kom til å hisse seg. Gjør som du vil, jeg har ingen interesse av å diskutere med disse her uansett, jeg ville nå bare nevne det. Klart det er greit å svare på noen innlegg bare for moro skyld, men jeg bryr meg egentlig fint lite om etterdønningene av mine åpenbaringer.

Endret av Uncreation
Lenke til kommentar
Uncreation - nå syns jeg du skal roe nepa littegranne. Hvis ikke kan jeg godt "uncreate" din evne til å poste i det heletatt.. o_O

Hehe, det skal ikke mye til før massene ønsker å kvele en. Vel vel, jeg driter egentlig i det, og "evnen min til å poste" tar jeg ikke så stivt på, skjønte jo at folk kom til å hisse seg. Gjør som du vil, jeg har ingen interesse av å diskutere med disse her uansett, jeg ville nå bare nevne det. Klart det er greit å svare på noen innlegg bare for moro skyld, men jeg bryr meg egentlig fint lite om etterdønningene av mine åpenbaringer.

Du har tydligvis ikke lest retningslinjene. Hadet bra, og takk til deg.

Lenke til kommentar
Uncreation - nå syns jeg du skal roe nepa littegranne. Hvis ikke kan jeg godt "uncreate" din evne til å poste i det heletatt.. o_O

Hehe, det skal ikke mye til før massene ønsker å kvele en. Vel vel, jeg driter egentlig i det, og "evnen min til å poste" tar jeg ikke så stivt på, skjønte jo at folk kom til å hisse seg. Gjør som du vil, jeg har ingen interesse av å diskutere med disse her uansett, jeg ville nå bare nevne det. Klart det er greit å svare på noen innlegg bare for moro skyld, men jeg bryr meg egentlig fint lite om etterdønningene av mine åpenbaringer.

Du har tydligvis ikke lest retningslinjene. Hadet bra, og takk til deg.

Hehe, har til og med lest dem, men som den frihetshatende tullingen du er ble dette tydeligvis rent for meget. Jaja, idiotene slår ned all motstand igjen. Bra jobbet! :devil:

Lenke til kommentar
Gjør som du vil, jeg har ingen interesse av å diskutere med disse her uansett, jeg ville nå bare nevne det. Klart det er greit å svare på noen innlegg bare for moro skyld, men jeg bryr meg egentlig fint lite om etterdønningene av mine åpenbaringer.

Hvorfor har du ikke postet i babe threaden?

Lenke til kommentar
So?

For min del kan du like Lorenzo Lamas tilsmurt i olje

 

Hoo kers

HAn var faktisk litt kjekkas før, innsmut i olje er jo bare "teh digg".

 

Til Uncreation; Hvis du eventuelt ikke skjønte at dette var tull, og ikke vil la oss stakkars forum brukere more oss litt, så hold kjeft, du klarte alene å nesten NESTEN, ødelegge en helt grei å artig post.

 

Vi syntes det er artig, heterofile som vi er, eller homo ifølge deg (like we give a shit about your oppinion) og vi vil fortsette å poste både bilder og tvilsomme kommentarer :p gå å spill whack the penguin eller.no, du har for mye fritid.

 

Det at du tydeligvis har hatt nesa begravd litt for mye i en freud bok har jeg bare 2 ting å si til "Sjå kor da bryr meg" og get a life.

 

Har du ingen kjekke karer å poste ut her, så ikke post i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...