Gå til innhold

Deiligste gutten/mannen i verden


Mello

Anbefalte innlegg

Bare noen få klargjøringer:

 

Man kan ikke uttale seg om hvor attraktiv noen er med mindre man kan føle seg  tiltrukket av dem.

 

Sprøyt. Det er jo åpenbart at Brad Pitt er mer attraktiv enn en uteligger du ser på gata. Dette kan man uttale seg om uten å være tiltrukket av Brad Pitt.

 

Bare fordi det er trendy å være homo medfører ikke det at heterofile kan synes at menn er pene.

 

En skikkelig mann mener altså at alle andre menn er stygge? Jeg kan se forskjell på en som er pen og en som er stygg, betyr det at jeg er homo? Du er jo så langt ut på vidda her at det er skremmende.

 

Hvis den teorien stemte kan menn selvsagt synes at to år gamle jenter er pene også, siden mange pedofile synes det.

 

Ser ikke noe galt i å mene at en to år gammel jente er pen. F.eks. en unge født med alvorlige defekter kan være direkte stygg. At de er attraktiv derimot er det kun pedofile som mener. Her blander du ordene så det jomer etter. Forresten interessant at du kan sammenligne å syntes menn er pen med at en pedofil er kåt på en unge.

 

Skal en heterofil mann som ikke føler seg tiltrukket av menn si noe om hvilke menn som er pene, må han basere seg på at det som liksom skal være pent ER pent. Det blir som å gå ut fra at alle såkalt "pene" jenter (typisk ved modeller, og stort sett alle kjendiser), er pene, og hvis det er kriteriet er jo alle resultatene i en sånn tråd gitt på forhånd.

 

Dette gjelder jo for alle som uttaler seg om hvem som er pen. At en person er pen har med symmetri i ansiktet å gjøre. Tar du gjennomsnittet av alle guttene du har sett i ditt liv, så har du malen for hva som er pent. Dette er det gjort undersøkelser på bl.a. ved å vise bilder av mennesker til forsøkspersoner som svarer med å gi en rating. Så lager man et bilde som er gjennomsnittet av alle ansiktene. Etter dette så man at de som lå nærmest gjennomsnitsbildet var de som fikk høyest rating på pen skalaen.

 

 

Det er individuelt hva som tenner en, og med mindre en slik tenning kan oppstå i utgangspunktet er det meningsløst å uttale seg. Hvis dere faktisk mener at andre menn kan være pene, er det akkurat det samme som hvis man mener at babyer og lik kan være pene, dere gjør ikke det med mindre dere føler en viss tiltrekning i utgangspunktet. Kan du ikke bli tiltrukket av en mann, eller et dyr, eller en på 100, så kan du ikke det, og har altså ingenting å bidra med.

 

Går det an å rote sånn med ord som er totalt forskjellige? Det er helt utrolig at du klarer å sette likhetstegn mellom å syntes noen er pen, og at man er kåt på en person. Hvis du mener at Marilyn Monroe sitt lik var pent, betyr ikke det at du har lyst til å knulle liket. Ser du forskjellen?

 

Dessuten var det ikke spørsmål om hvem du kunne tenke deg å knulle. Det er mer hypotetisk, som i hvem hadde du knullet om du var homofil.

 

Du har rett i at det er vanskelig å uttale seg om hvem som er knullbar når du ikke tenner på menn. Tråden var jo ment for at jenter skulle poste bilder. De bildene jeg postet f.eks. var bilder jeg tippet jenter ville syntes var godkjent.

 

Hvis du kan det så får du heller bare uttale deg, da er du i det minste kvalifisert til å faktisk bidra med noe. Føles faktisk denne tiltrekningen er du ikke heterofil, akkurat som du ikke er "vanlig" hvis du tiltrekkes av fire år gamle jenter. Takl det eller hold kjeft.

 

Det er ikke akkurat revolusjonerende å påstå at man faktisk er homofil om man tiltrekkes av menn. Dette vet jo alle.

 

Jeg skjønner at dette konseptet blir vanskelig (umulig?) for dere siden dere ikke har blitt foret med det gjennom media, men jeg informerte om det allikevel. Så alle såkalte heterofile som ønsker å se bilder av "kjekke menn"... vel, dere er sikkert ikke homofile engang, bare fantastisk uintelligente, lite reflekterte mennesker, uten noen som helst evne til å gjennomføre et logisk resonnement.

 

Hvis du ønsker å se bilder av kjekke menn, og tenner på det, så er du homofil. Men man tenner ikke nødvendigvis på et bilde fordi man poster det i denne tråden.

 

Alternativet er tydelig, men jeg er ikke barnslig nok til å late som om dere er homofile bare fordi dere er dumme. Trådstarter, og kloner generelt, forsøker seg jo med denne velkjente taktikken (populær blant idioter som vet at de egentlig ikke har rett). Personlig er jeg sikker nok på min legning til å formidle fakta, og heldigvis upåvirket av menneskers dumskap. Hvis dere ønsker kan dere repetere tanketomt svada så "intellektuelt" eller primitivt dere måtte ønske, men siden folk som fortsatt innehar evnen til fritenking ser logikk umiddelbart, og andre aldri gjør det, er resultatet gitt på forhånd. Vel, da får dere luringer forkaste sannheten og fortsette den teite tråden deres, men man kan jo alltids håpe at den er dødd ut. Jeg så "dessverre" ikke tråden før nå. Hvis dere fortsetter må dere gjerne slenge med at dere er mot terror og rasisme og sånn også, bare for å ha sagt det liksom. Uansett, lykke til, heldigvis er mennesker som gidder å menge seg med dere stort sett på *deres* side (*pheww*), så dere trenger ikke å bekymre dere for fakta. Egentlig driter jeg i dere og denne dumme tråden, men noen ganger er det greit å etablere fakta for massene, om ikke annet så for å understreke ens dominans og overlegenhet for seg selv, og for å holde den nødvendige avstand til etablerte "sannheter" som ikke er annet enn løgner. Buh bye!

 

Det er skremmende hvor provosert du blir av en tråd om pene menn. Føler du at det er en krenkning at en slik tråd finnes?

 

Til informasjon så er det kun på humor at jeg har postet et innlegg med bilder. Men man kan tydeligvis ikke kødde med slik uten å være blåst i huet og særdeles uintelligent.

 

Takk for et informativt og konstruktivt innlegg. Nå vet de som tenner på menn at de er homofile (sensasjon). De som syntes menn er pene tenner på menn ergo er de også homofile. Så hvis du ikke syntes alle menn er stygge er du homofil.

 

bean.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...