CaZpeR Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har akkurat kjøpt en Maxtor 200Gb 7200rpm, 8mb cache HD. Men jeg har et problem!!!! I Partition Table når jeg legger inn Windows XP så viser den at HDen min er 133Gb!!?!?!? WTF!!??? Er det noen som har svar eller eventuelt en patch så ville jeg vært evig taknemlig. Eller er HDen gåen og jeg må returnere? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis du nå går ut i kategorien 'lagringsmedier' og ser på toppen der.. der er det en såkalt "viktig" tråd som heter "Manglende harddiskplass". Og hva er det for et problem du har igjen.. hm.. manglende harddiskplass, var det ja. Så legger vi to og to sammen.. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Har du lest denne stickyen i denne kategorien. Endret 12. mars 2004 av MorePower Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 KKK!!! JESUS!!! The Hostiliy Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) EDIT Endret 13. mars 2004 av Swag Lenke til kommentar
okrkris Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Hei Service packen til xp må legges inn. da får du full kapasitet på disken. kan leses om på microsoft sine sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå