Gå til innhold

Omtale av Razer Viper 1000


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Såvidt jeg vet var Terratec en distributør tidligere for bl.a. Razer.

 

Det ser iallefall IKKE ut som samme mus :)

Er på utkik etter ny mus for tiden, og surfet innom Komplett.no, er da VELDIG uheldig at de linker til dere som en test-link på TerraTec Mystify Viper når dette tydeligvis ikke er samme mus som Razer Viper 1000 i det hele tatt!

 

Noen som har tatt opp/kan ta opp dette med Komplett?

Var ikke langt ifra at jeg bestilte, men er jo ikke musa jeg var ute etter allikevel.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Er på utkik etter ny mus for tiden, og surfet innom Komplett.no, er da VELDIG uheldig at de linker til dere som en test-link på TerraTec Mystify Viper når dette tydeligvis ikke er samme mus som Razer Viper 1000 i det hele tatt!

Mail sendt til Komplett nå. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmmm jeg var en av de som kjøpte terratec mystify boomslang - sannsynligvis den dårligste musa som jeg noengang kommer til å eie - umulig å bruke i spill - klarte ikke å følge med i bevegelsene i det hele tatt. Så vidt jeg husker var det terratec som kom økonomisk støttende inn på banen da karna begynte å slite økonomisk. Det som er pussig at jeg kjøpte mystify boomslangen på bakgrunn av en del positive tester "enda bedre enn razer boomslang 2000" het det - gud hjelpe meg.... Vel JEG skal i alle fall kjøpe razer viper når den er kommet i salg - selv om jeg er en low sense spiller. Men fra www.razersone.com har vi jo den gode gamle kulemus utgaven "boomer control" som skal være et valg for low sense spilleren. med 2100 dpi - det samme som mystify razer (fra terratec) har. Vel, mange av oss har vel opplevd razer boomslang 2000 - veldig spesiell, men etter 14 dagers tilvenningstid så var den nydelig - desverre så hadde mange av de problemer med kulen som vistnok ikke var helt rundt og derfor ga endel merkelig glipps, til meg registrerte den ikke bevegelsen fra nederst til venstre i skjermen og diagonalt opp til høyre.... temmelig frustrerende i fps spill. Men den var så kul at jeg gjerne gir en razermus ennå en sjanse

Lenke til kommentar
Vel, mange av oss har vel opplevd razer boomslang 2000 - veldig spesiell, men etter 14 dagers tilvenningstid så var den nydelig

Absolutt - har aldri før eller siden hatt en mus som har vært i nærheten av å være så bra som Boomslang 2000'en jeg hadde. Full kontroll hele tiden. Ingen rene optiske jeg har prøvd har engang vært i nærheten (Boomslang var jo semi-optisk; hjulene som kulen bevegde på ble jo lest av optisk inne i musen - er vel ingen andre som har brukt det prinsippet!)

 

Det var et eller annet med å ha direkte kontakt med underlaget via kulen (i mitt tilfelle en IceMat) som jeg virkelig likte. Dessverre så ble min utslitt etter mange hundre timers gaming og jeg klarte aldri å få tak i en ny :blush:

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...