Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL Gjør det selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg skal bestille Telenor ADSL nå.. OG lurer på hvordan installerer jeg ADSL men Gjør-Det-Selv pakken? Det er jo trossalt 750,- forskjell med Gjør-Det-Selv pakken og Montør. jeg føler meg tryggere om en montør installerer det for meg. Men er det vansklig å gjøre det selv? Og hvordan gjør jeg det!?

ThnX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

On 2002-03-23 14:35, | J3ppe | skrev: Men er det vansklig å gjøre det selv? Og hvordan gjør jeg det!?

Nei,det er IKKE vanskelig å gjøre det selv.Bestemor kunne,på en god dag,gjort det lett.Når det kommer til hvordan du gjør det,følger det med trinn for trinn bruksanvisning med bilder og greier.Kommer selvfølgelig ann på om du har isdn eller analog linje,men bruksanvisningen omfatter begge disse.

Så du kan,etter min mening,trygt bestille gjør det selv pakken!!!

Skrevet

Hvor lang tid tar det ca hvis en montør gjør det, og hvor lang tid brukte du? Er det enklere å innstalere uten ISDN (analog linje)?

Skrevet

Quote:

On 2002-03-23 15:11, | J3ppe | skrev:

Får man med ruter i pakken??

Nei,man får ikke med router.Har du forresten vært innom http://www.online.no/ og snokt litt rundt?.Der vil du kanskje finne svar på ting du lurer på...

Skrevet

Quote:

On 2002-03-23 15:06, | J3ppe | skrev:

Jeg bestilte montør
:grin:

Hvorfor gjorde du det? Det er jo så lett at hunden min hadde klart det! Idiotisk....

Skrevet

Quote:

On 2002-03-23 15:06, | J3ppe | skrev:

Jeg bestilte montør
:grin:

Hvis kan du klare å sette en TP-kabel i switch/hub, kan du også klare å Gjøre det selv...

Skrevet

hvorfor la andre gjør det, når man kan gjør det selv.

ja, selv om man har hub/switch

det er lett ja, bare se på tegneserien og følg 1-2-3

Skrevet

Må man ha ruter?

Eller trenger man det ikke,det er veldig rart hvis det er nødvendig å det ikke følger med,folk flest har kanskje ikke ruter.

Skrevet

ja du trenger en router for å kunne dele internetten mellom flere pc'er.

altså en hardware-router eller en pc med installert routerprogram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...