Gå til innhold

HAr du blitt Anmeldt?


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blei anmeldt for piratkopiering faktisk. Men jeg var 13, så det var ikke spesielt mye de fikk gjort.. Hørte aldri noe mer om den saken..

 

Hvordan de fant det ut?!

-PC'en jeg hadde skaffa meg klikka og leverte den inn på garantien uten å ta ut harddisk eller å formatere mange ganger. Så når en 13 år gammal gutt har Adobe Creative suit greier og alle mulig andre DYRE programmer begynte de og lure og sjekka lisenser.. :(

Lenke til kommentar

jeg har blitt truet med annmeldelse fra skolen utalje ganger.

 

det var vel for det meste grunnet at det manglet så mange pcer etter hvert..

å at vi brukte nettet på skolen mer på natten enn på dagen, jeg fikk brev fra fylkeskommunen om det...

 

har blitt tatt i 80 i 60 sone.. klarte faenmeg å prate meg ut av boten..

 

parkeringsvaktene har jeg lønnet i mange år nå...

 

tror det kan bli noen anmeldelser mot sommeren grunnet at jeg har satt opp boksekamper på skolen vår...

 

men utenom det så er jeg en snill gutt (trur jeg iallfall)

Lenke til kommentar

Slå denne.

 

Ble Anmeldt av JYSK SENGETØYS LANGER.

 

Jeg og noen hadde et prosjekt om regnskog osv. Vi bestemte oss for og sjekke om jysk hadde "noen svin på skogen", storma inn med kamera og greier. Eiern ble DRIT forbanna ... Måtte slette tapen, men vi klarte og berge noe da :green:

 

Til slutt når han hadde fått roa seg ned en dag etterpå, droppa han anmeldelsen og takk gud for det :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Ikke mye bra her nei... har aldri blitt anmeldt... Kan jeg på 13 bli anmeldt for butikk nasking? i skoletiden på joker er det lett og bare putte en twix elelr 3 i lomma:P

Humm, å gjøre seg til tyv for 5,50,- er vel bare tragisk, egentlig. :ermm:

 

Ikke anmeldt, btw.

Lenke til kommentar

heh..

 

da jeg gikk i niende klasse for mange år siden så hadde jeg en utplasserings plass hos den lokale expert butikken og der ble jeg anklaget for å ha rappet en discman.. det ble en tur til purken, med følgende avhør og forklaringer og masse skriving av papirer.. discman'en dukket opp senere i en lagertelling og annmeldelsen ble droppet, men det stoppet ikke lærerene på skolen som begynnte å sjekke ryggsekken og baggen min hver dag og gikk vakt hver eneste gang jeg måtte på do ;)

 

ett par år senere så hadde jeg en jobb hos ett bakeri, hvor jeg en tidlig mandags morgen forsov meg. drog på meg noen klær og styrtet ut i bilen.. ca 5 minutt senere så våknet jeg opp i bilen, på siden og kunne ikke helt forstå hva som hadde skjedd. viste seg at jeg hadde sovna bak rattet og kjørte rett fram i en sving og traff begynnelsen av et rekkverk som fungerte som en hopprampe og jeg fikk meg en flyvetur på 25m gjennom luften før jeg krasjet i ett tre to meter over bakken. litt etter kom en taxi som stoppet, plukket meg opp og kjørte meg til legevakten. tre måneder senere fikk jeg telefon fra politiet som ville ha meg inn til avhør. viste seg at en politibetjent som fikk meldingen om krasj av taxisjåføren som plukket meg opp hadde meldt meg for uforsvalig kjøring. resultat, 3.000,- i bot for uforsvalig kjøring.. :(

 

ellers, bilbelte bøter, fotobokser og slikt teller vel ikke som annmeldelser eller? har nok av dem :p

Lenke til kommentar

Det var i Egypt, jeg var på vei inn til et gammelt tempel, ved inngangen skjekket vakten hva jeg hadde i sekken. Han stusset når han kom til noen fossiler (jeg samler på fossiler og steiner). Men vi fikk alikkevel lov til å gå inn i templet. Mens vi var inne hadde vakten snakket med sine overordene om steinene (de trode at det var kultur skater), så når vi var på vei ut ble vi stopet av vakten og ble tatt til det høyeste politi samlingen i nærheten. Mora mi var bekymret for at de ville ta passene.

De hadde tilkaltt en arkiolog som sa at steinene mine ikke var verd noe. :wallbash:

Endret av Asùnaro Valinòrè
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...