Glipp Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Hei. Har et ABIT NF7-s v2.0 kort, med USB2 innputter å firewire ( trur jeg ) uansett, jeg har 2 spørsmål: 1: Går det an å bruke USB1 kabler til USB2 unputter ? 2: Jeg puttet inn en kabel til USB2 porten min i fra digitalkameraet mitt, men det skjedde abselutt ingenting. Så kikket jeg litt i Boka å på nette, om hvordan jeg skal installere de, men fant bare masse tull, Så er det noen som vet hvordan jeg installere de ? hvor finner jeg driverne ? -takk
Spirre Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 driverne ligger på cd'en som fulgte med HK, har du problemer med å få instalert de, så stikker du inn på egenskaper på min datamaskin - maskinvare - enhetsbehandlig, så bare velger du usb og tar oppdater drivere og klikker igjennom cd'en til den finer den fila den trenger, jeg gjorde det her om dagen seløv og da fant den fila i winme mappa, men jeg kjører win 2k os, funka gjorde det i alle fall
Glipp Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 driverne ligger på cd'en som fulgte med HK, har du problemer med å få instalert de, så stikker du inn på egenskaper på min datamaskin - maskinvare - enhetsbehandlig, så bare velger du usb og tar oppdater drivere og klikker igjennom cd'en til den finer den fila den trenger, jeg gjorde det her om dagen seløv og da fant den fila i winme mappa, men jeg kjører win 2k os, funka gjorde det i alle fall ok ska prøve nå
Admin'c Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Hei. Har et ABIT NF7-s v2.0 kort, med USB2 innputter å firewire ( trur jeg ) uansett, jeg har 2 spørsmål: 1: Går det an å bruke USB1 kabler til USB2 unputter ? 2: Jeg puttet inn en kabel til USB2 porten min i fra digitalkameraet mitt, men det skjedde abselutt ingenting. Så kikket jeg litt i Boka å på nette, om hvordan jeg skal installere de, men fant bare masse tull, Så er det noen som vet hvordan jeg installere de ? hvor finner jeg driverne ? -takk 1. ja 2. som nevnt så ligger driverne på cdn, men du burde også legge inn sp1 hvis du har xp
Glipp Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 driverne ligger på cd'en som fulgte med HK, har du problemer med å få instalert de, så stikker du inn på egenskaper på min datamaskin - maskinvare - enhetsbehandlig, så bare velger du usb og tar oppdater drivere og klikker igjennom cd'en til den finer den fila den trenger, jeg gjorde det her om dagen seløv og da fant den fila i winme mappa, men jeg kjører win 2k os, funka gjorde det i alle fall hmm gjorde dette nå. så fikk jeg meldingen at den fant ikke noen nyere drivere enn de som var installert men den tok ikke i mot kabelen til kameraet Hmm rart.. må teste kameratet igjen.. kommer med svar straks........
Spirre Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 (endret) hvor nyaktig prøver du å sette i kablelen da? i samme område som tastatur/mus/lyd osv er, eller har du en egen usb som står vannrett med skjermkortet? eller foran på toweret? da kan du kanskje ha gelmt å kolbe det til HK edit: glemte noe Endret 10. mars 2004 av Spirre
Glipp Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 dette høres kanskje helt dumt ut men.. går det an å ta feil at USB2 porten å Firewire porten når jeg putter in kabelen ? jeg kikket i Boka hvor porten var. men i virkeligheten var den ikke de.. men så passet den i en port under mus-inputten, men fikk ingen kontakt... så er det noen muligheter får å ta feil av firewire å usb2 ?
Glipp Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 hvor nyaktig prøver du å sette i kablelen da? i samme område som tastatur/mus/lyd osv er, eller har du en egen usb som står vannrett med skjermkortet? eller foran på toweret? da kan du kanskje ha gelmt å kolbe det til HK edit: glemte noe Ahh det kan godt være- at jeg har glemt å koble den til Hk'et. skal sjekke om en liten stund takker for svar
Glipp Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 Å ja. USB2 porten i boken står at den skal være under internett kabelen. men i virkeligheten så er den loddrett under mus,tastatur umputtene
Spirre Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 (endret) ser ut som du finner ut av det nå, jeg må logge av for i kveld, så lykke til og ja usb portene står loddrett, litt under mus/tastatur, ved siden av internett porten, jeg har akkurat samme HK selv så dette vet jeg ps du plugger den vel i mens maskina er på? usb er autodetekt det vet du, jeg bruker usb på tastatuert mitt, og da jeg satte det i og starta opp for første gang låste pc'en seg da den kom i windows, men det funka fint når jeg prøve mens pc'en sto på, men det kan være noe med tastatur driverne sef. Endret 10. mars 2004 av Spirre
Piggsvinet Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 . som nevnt så ligger driverne på cdn, men du burde også legge inn sp1 hvis du har det Dette er helt riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå