Gå til innhold

Landet vi virkelig på månen?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men helt seriøst, har vi bevis på at noen har landet på månen?

Ja. Video, bilder, en laser der oppe vi mottar signaler fra, 12 astronauter, flere millioner mennesker som jobbet med Apollo-prosjektet. Skal du slutte å tro at vi noengang har vært på Månen bør slutte å tro ALT du hører i media osv. på grunnlag av at du ikke faktisk har sett det selv. Månelandingene er noen av de mest underbygde historiske begivenheter noensinne.

 

Og til de av dere som nok en gang drar frem det vaiende flagget som "bevis" på at vi aldri har vært på Månen: langs flaggets øverste kant er det sydd inn en bølget metallstreng fordi det skal se ut som om det vaier (kulere sånn). På Apollo 11 var dette en teleskopisk arm som astronautene ikke fikk trukket helt ut. Grunnen til at flagget faktisk vaier da astronauten holder i det er fordi han står og vrir stangen rundt i et forsøk på å få den til å stå ordentlig. Prøv å gjøre dette med et hvilket som helst stoffstykke så skjønner dere hva det er som foregår.

 

Se HER for en nærmere studie som tar for seg de forskjellige "bevisene" dere konspirasjonsteorister legger fram, og HER for en studie i optiske fenomener mtp. overflateforholdene på Månen.

Endret av farke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Right... Tror du/dere virkelig at Russland bare sov seg gjennom hele affæren? De ville nok lagd stort rabalder hvis alt bare var et amerikansk PR-stunt. Det både lå og ligger for mye ære og nasjonal stolthet i erobringer i verdensrommet til at de ikke kunne følge med.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Jeg har vanskelig for å håndtere sånne diskusjoner.

"Det finnes bilder hvor styre-rakettene ikke brukes i det heletatt og bilder av skygger som går helt feil vei enn det de skal. Det finnes bilder av at flagget flagrer og det skal da ikke gå ann!

Når astronautene går så flyr nesten ikke sanda i det hele tatt. Hvis du tar der hvor de går i "fastmotion" så vil du se at da løper de akkurat som på jorda."

Fyren som skriver er jo helt idiot! Men jeg prøver å holde vedkommendes intellektuelt uvesentlig, og konsentrere meg om det han faktisk sier. Budskapet er viktig, ikke budbringeren.

Jeg antar personen som skriver på den siden er treg i toppen, eller bare veldig ung, kanskje rundt 13år, eller begge deler. (Jeg mislykket med å konsentrere meg om budskaet).

Det jeg syntes er skremmende er at det er så mange som begynner å tro mennesket ikke har landet på månen, en kokosnøtt er det folk tenker med.

Hvorfor flagrer flagget? USA gidder ikke å reise til månen og plante ett flagg som henger slapt ned og ingen ser tydelig - de er jo ikke idioter.. På bildet ser du på toppen av flagget en pinne som stikker ut, du ser den på bildet (er skribenten blind?), tyngdekraften er omlag 1/3 eller 1/6 av jordens, det er tyngdekraft der - selvsagt flagrer flagget.

"Her ser du et fotspor på støvet. Det skal ikke være mulig."

Fyren kan ikke mene dette seriøst.. Faktisk tror jeg ikke noe på hele siden er skrevet med ett snev av alvor i tankene.

"Her er skipet som de landet på månen med. Det er umulig å teste den på jorda. Men dette bildet er tatt på jorda."

Hva vet han om hva som er umulig? For alt vi vet henger farkosten i en wire.

Bevisene imot månelandinga er latterlige alle sammen, langt langt ute på viddene.

Edit, Gidder ikke drive korrektur, og denne tråden hører hjemme i søppel :thumbdown:

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Min bror sa akkurat noe tidig..

Hvem var det som tok bildet av han kisen som liksom var førstemann på månen?

:D

Auto-bilde-feature-bullshit? Evt så kan bildet være tatt av "han andre" *HuskerIkkeNavnOmDuSåStapperEiPumpehagleInniKjeftenPåMeg*

[/KnuseIdeerOgKonspirasjonsTeorierModus]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...