Gå til innhold

Creative FX5900XT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, mener ikke dette er noe serlig til kort. Som "dub" sier er et Radeon 9800pro bedre, i tilegg kan det enkelt flashes til et XT kort, som igjen gir meget god ytelse.

 

I tilegg er ikke Creative en produsent som kan så mye (kunne formulert det anderledes) med grafikk-kort...! De burde heller holde seg til lyd, de kan de;-)

Lenke til kommentar

 

Penger er ikke problemet her i gården;)

 

Er dette et kort som er overklokkingsvenlig?

Er ikke penger problem så går du for dette http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1880

 

Da det kortet er montert en VGA-silencer på, som kjøler meget bra. Da er det sikkert ikke noe problem å flashe til XT hastighet :cool:

 

Powercolor kortet som jeg refererte til kan du klokke, men kortene er forskjellige noen klokker rått, andre middels. Som oftest klokkes de ihvertfall opptil XT hastighet.

Lenke til kommentar

Deuce, skaff deg litt peil da..!

 

Et kort fra Power Color er ikke et overclokkings object..!

 

Du har helt rett i at et Radeon 9800pro er et godt kjøp, men ikke fra Power Color..!

 

for d andre, sa friction (når jeg la inn forslag om Radeon 9600XT) at han hadde tenkt og bruke 1000-2000...!

 

Ikke at penger ikke var et problem... :green:

Endret av Zvinx
Lenke til kommentar
Kan dem som har "peiling" komme med et seriøst og økonomisk forslag til et skjermkort for dagens spilling som kan overklokkes?

Sapphire Radeon 9600XT 128MB koster 1.455,- hos komplett.no (bittelitt økonomisk).

Mener å ha sett at det klarer HL2, og klokker sånn passe.

 

Hvis ikke kan du kjøpe et Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB (2.095,-) og klokke det til XT.

 

Spiller du mye CS ville jeg gått for FX-serien til nVidia.

Lenke til kommentar
Kan dem som har "peiling" komme med et seriøst og økonomisk forslag til et skjermkort for dagens spilling som kan overklokkes?

Sapphire Radeon 9600XT 128MB koster 1.455,- hos komplett.no (bittelitt økonomisk).

Mener å ha sett at det klarer HL2, og klokker sånn passe.

 

Hvis ikke kan du kjøpe et Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB (2.095,-) og klokke det til XT.

 

Spiller du mye CS ville jeg gått for FX-serien til nVidia.

Du nevnte vel ikke noe om overklokking?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...