Gå til innhold

Rapportering


Anbefalte innlegg

Skal man rapportere alt man ser?

Grunnen til at jeg spør er følgende: En dag jeg logger inn på forumet, får jeg melding om at avataren min er alt for stor, og er fjernet.

Jeg begynner da å sjekke litt, og jo da reglene er helt klare, max 80 x 80 og max 6Kb.

Min avatar var på 240 x 180 og 13Kb…. M.a.o alt for stor! Laster bildet inn i Paint, og reduserer det til lovlige 80 x 80,men da ser enn jo nesten ikke hva det er bilde av….

Hmmm , hvordan klarer andre å få så klare å fine avatarer? Svaret var at mange av de var LANGT større enn de lovlige 80 x 80 / 6Kb!

Så hva gjør man, jo man viser ansvar og rapporterer det man ser…

Eller er jeg en furten drittunge som tenker :”Hvis ikke jeg får lov, skal jammen ingen andre heller få lov!”?

Og sist men ikke minst, er dette noe dere vil ha rapport om, eller er det noe dere ordner selv?

 

P.S.Har senere funnet ut at ved bruk av et bedre fotoprog. og GIF format,

ble avataren mye finere! :D

Mvh

Fiesta

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, akurat på avatarer gidder jeg ikke sjekke alle jeg kommer over, men hvis jeg plutselig får vite at noen har en som mye over tillatt størrelse vel jeg nok sende en PM og si fra at den er for stor. Sånt er kjipt for modembrukere... Vet ikke om jeg hadde tatt meg bryet med å sjekke om vedkommende faktisk etterkom PMen min, men hadde nok i så fall rapportert det

 

Ellers er vel intensjonene at man skal kunne rapportere alle brudd på retningslinjer, men det er jo ikke vits å løpe rundt og kontrollere alle heller... Pleier å trykke på knappen når noen med litt tid/innlegg på forumet gjør ting de burde visst at ikke holder mål

Lenke til kommentar

QUOTE (Fiesta @ 08/03/2004 : 15:58)
Laster bildet inn i Paint, og reduserer det til lovlige 80 x 80,men da ser enn jo nesten ikke hva det er bilde av?.
Hmmm , hvordan klarer andre å få så klare å fine avatarer?

Bruker noe annet enn paint ;)

Legg ut bildet ditt her, så kan sikkert noen (jeg) fikse det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...