Gå til innhold

Idol Sandra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åja. Daså. Kathrine Sørland er uansett mer utviklet da ;) Hun er en kvinne. Sandra er en liten jente ;) Same shit different cow spør du meg. De er like blonde ;P

Man finner hauger og lass av jenter som er BETRAKTELIG penere hvis man tar seg en tur på Karl Johan/Aker Brygge på en varm sommerdag uansett :yes:

Eller på Torgallmenningen hvor jeg befinner meg! ;) Neida.. :blush: Wish I was a pretty girl *synge sang*

Lenke til kommentar
Se på bilde av Sandra. Det er jo bare naturlig sjarme. Det er ingen ting å trekke ned på.

1. Hun ser ut som hun er 13-14 år

2. Hun ER 16 år

-> 1 + 2 = Smårips

3. Hun oppfører seg som hun er så liten som hun er. Altså svært lite voksen

4. Hun smiler vanvittig konstant. Stoler ikke på slike :no:

Lenke til kommentar
Se på bilde av Sandra. Det er jo bare naturlig sjarme. Det er ingen ting å trekke ned på.

1. Hun ser ut som hun er 13-14 år

 

4. Hun smiler vanvittig konstant. Stoler ikke på slike :no:

Hun ser ikke ut som 13,14 se på puppene hennes og stompen :cool:

Søt når de smiler hele tiden da :)

Lenke til kommentar
Se på bilde av Sandra. Det er jo bare naturlig sjarme. Det er ingen ting å trekke ned på.

1. Hun ser ut som hun er 13-14 år

 

4. Hun smiler vanvittig konstant. Stoler ikke på slike :no:

Hun ser ikke ut som 13,14 se på puppene hennes og stompen :cool:

Søt når de smiler hele tiden da :)

Det er da det blir morro :D

 

Når de blir misfornøyd pga at de ikke får være med eller taper, og skal prøve å smile på en gang :green:

 

edit: jeg ser faktisk ikke snurten av sjarm i Sandra :ermm:

Endret av LoS
Lenke til kommentar
At en person smiler hele tiden kan hinte om at den personen er stokk dum og derav går rundt og gliser hele tiden fordi hun ikke skjønner en dritt :p

Eller kanskje hun er... glad? :O

Utelukket. Ingen går rundt og er glad konstant. Slikt smil tyder som regel på usikkerhet. Blir som en pittbull som logrer med halen og koser, og plutselig biter av deg hodet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...