Gå til innhold

Bra spill for 2-player LAN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan også vere litt spennande med alien vs predator...kanskje litt få...men det e jæla moro.. :D

det er JÆVLA morro ja, spiller det kl 3 om natten og slikt, han enne kammeraten min vekker så SINSYKT :D er også og anbefale og ta en "slurk" først...

Skrevet

Mine Favoritter,

Seff, Operation Flashpoint, gjærne på et CTI map for de som veit hva det er... - dette kan ta over 1 dag, har spilt i 2 dager. endte med noe Black op greier, kombinert med masse annet surr. hvis man ikke er mange kan man spille det i Coop. Dette er Utfordring på HARD - Tro meg

Generals Z:H - MEGET artig spill, holder på og mekke lokal clan, bare jeg får fiksa den dustete routeren...

Cossacks - Detta tar TID men det er værdt det.

Total Anihilation - artig spill, som aldri blir ferdig.

OFP igjen - ...

serious sam, Detta kan også spilles hvis man er på Sprit lan. Veldig Festelig.

??er det mulig og spille Coop på Halo on PC??

Skrevet

Et spill som er morro i coop, er "Line of sight Vietnam". Artig å gå patrulje med flere spillere. Dette burde du prøve. Spillet er billig også. Tror det koster rundt 200 kroner. :)

Skrevet
Vet ikke om noen har anbefalt det, men co-op i Raven Shield mot en 40 terrorister er sinnsykt gøy og intenst...

Jeg synes at Raven Shield går litt for sakte. :dontgetit:

Skrevet
Vet ikke om noen har anbefalt det, men co-op i Raven Shield mot en 40 terrorister er sinnsykt gøy og intenst...

Det er nu det man gjør det til.

Skrevet

Det er nu det man gjør det til.

Jo, jo. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...