Gå til innhold

lett lappen?


Fa^Xe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvor mange kjøretimer du skal ha og om du skal ta oppkjøringen hos en kjøreskole eller om du skal ta den på egen hånd.

 

Jeg fikk lappen for 10K, med en del ekstra kjøretimer som jeg egentlig imo ikke trengte, men jeg dro ikke så nøye på det da desverre.

Lenke til kommentar

Det blir no minst 4-5000 i alle fall, det er mange obligatoriske ting og avgifter og slik som skal betalast. Kan være lurt og bruke litt pengar på skikkelig opplæring slik at du slepp den ekstra utgiffta som der er og måtte ta opp igjen prøver, og å lære av deg uvanar som du lett kan få.

Endret av The Avatar
Lenke til kommentar
Billappen er nok rimelig vanskelig å slå an pris på, kommer jo an på hvor mange timer en trenger, evt. hvor mye en stryker på teori/oppkjøring. Billigst kommer man vel ut av det med ca. 10 000, men kan fort bli endel tusen mer om ikke alt "faller seg naturlig"...

Vel, jeg åpnet ikke akkurat bøkern så veldig mye men jeg besto da og fikk meg en lappen uten noen spessielle problemer.

Lenke til kommentar

Ja, det går jo også an. Det jeg mener er at man kan ikke forutse om man skulle stryke på noe eller ikke, det kan være alt fra en dårlig dag osv... Seff, noen tar det kjapt og greit, andre ikke. Inntrykket mitt er hvertfall sånn ca 10 000 kr generellt sett, så kan det plusse på seg om ikke alt går som det skal. Kom muligens litt dårlig fram i forrige innlegg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...