Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jøsseland zalo, er du 15 eller noe?

Camping ER med i spillet, det er derfor du IKKE trenger ekstra programmer/script/cheats for å gjøre det.

Du er tydeligvis en av disse som IKKE har skjønt poenget i spillet.

Dersom du er terror på cs_ map, er camping helt ok. Du skal tross alt vinne runden, og camping så CT ikke får henta gislene, er en måte å vinne runden på.

Hvilket er det det FAKTISK går ut på. At LAGET vinner runden.

Samme gjelder for de_ maps og CT. Forhindre at bomba blir planta, alt er lov som går ann uten cheats/etc.

Jeg sier ikke at spawncamping er stas, det er nokså lame, men camping ER en del av spillet. IRL vil du faktisk erfare, om du sjekker, at f.eks. i Forsvaret fins masse campere. Samme gjelder f.eks. spesialstyrker innen politi. Ser du ofte at spesialstyrkenes snikskyttere løper omkring og stormer? NEI. De holder seg i bakgrunnen, i ro.

Jeg skjønner du ikke liker camping, men kanskje du heller skulle spilt et spill der deatchmatch er spillestilen? Så slipper du å noensinne stå i ro what so ever. :roll:

Nei, jeg er 16 faktisk.

Jeg skriver også "med", ikke med.

Nå snakker jeg forøvrig også om public, skal prøve å si det på den måten du ville sagt det.

 

Tror du forsvaret løper rundt og dreper folk for moro, og etterpå sier de "lol"?

 

Poenget: Public er for fun, og ikke en 100 % seriøs runde. Hvorfor må du blande inn forsvaret? Gå forsiktig fram med laget bak seg, hører hjemme i pcw/cw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok ikke de løper og skyter. Men du er som mange andre: Whiner på at de treffer deg i fart, men det som egentlig skjer er at de stopper opp en liten stund.

Hvem i huleste er det du snakker til? Meg?

 

jeg forstår det ikke, for jeg treffer aldri rett på blink med awm selv etter en liten pause i springinga for å sikte...0.5 sec elns

Ikke klag. :p

Funker ikke her heller det der. Noen får det til å funke, noen får det ikke til å funke, og noen bruker uakseptable løsninger som f.eks. OGC tilbyr. :scared:

 

---------------------------------

EDIT: Fiksa litt mindre mellomrom mellom quote og det jeg skrev.

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Min mening er: ALT er lov i KRIG (og kjærlighet)!

Derfor syne jeg både camping og AWM er greit, hvis man gjør det for å vinne. (jeg pleier ikke å gjøre noen av delene, i hvertfall ikke AWM.

Har ALDRI avfyrt ett AWM skudd public).

 

Men jeg må ærlig innrømme at jeg irriterer meg grønn noen ganger over både AWM'ere og campere!

Lenke til kommentar
Har du lite aa finne på zalo?????????????, IKKE KOM MED ALLE DE IDIOTISKE INNLEGGENE dine FFS! lei av all klagingen din STFU du ødelegger gamer.no

Hahaha, tatt med språket ditt fra CS eller noe, du ber jo om å ikke bli tatt seriøst når du ikke klarer å artikulere deg uten 70 spørsmålstegn, caps lock, og STFU.

 

AtW

Lenke til kommentar
Har du lite aa finne på zalo?????????????, IKKE KOM MED ALLE DE IDIOTISKE INNLEGGENE dine FFS! lei av all klagingen din STFU du ødelegger gamer.no 

Hahaha, tatt med språket ditt fra CS eller noe, du ber jo om å ikke bli tatt seriøst når du ikke klarer å artikulere deg uten 70 spørsmålstegn, caps lock, og STFU.

 

AtW

 

 

Hihi! Den satt! :D

Endret av CurSi0
Lenke til kommentar

Trenger vel ikke beklage for mine meninger? Får vel understreke igjen, public.

 

Takk skal du ha!

 

Hmm, finnes det en post et sted med oversikt over alle disse forkortelsene kanskje..?

Aner ikke, er ikke fjortis, men kan nevne de jeg kjenner til.

 

noob, njub, nub, newb, osv. -> Nybegynner

STFU -> Shut The F*ck Up

FU, FY -> F*ck U/You

n1 -> Nice One

ROFL -> Rolling On Floor Laughing

LMAO -> Laughing My Ass Of

pwned -> Ikke akkurat forkortelse, men "owned" (eid)

 

Ehe, kommer ikke på flere. :/

Du har jo dette 1337/l337/l33t/osv. tullet. Personlig liker jeg det ikke, og ser heller ikke meningen med det. Men regnes vel som 1337 når de bruker tall og andre tegn for å skrive noe. Du kjenner vel til det?

Lenke til kommentar
Har du lite aa finne på zalo?????????????, IKKE KOM MED ALLE DE IDIOTISKE INNLEGGENE dine FFS! lei av all klagingen din STFU du ødelegger gamer.no

Veldig sterke argumenter du har må jeg si.

 

"Litt" caps, "litt" spørsmåltegn og fj0rt|$$-f0rk0rt€|_$€r.. Veldig bra jobba..! Fine argumenter.

Og du kommer veldig kort med det innlegget der, Administratorene kan ikke banne en fyr pga 1 bruker syntes han poster useriøst :shrug:

Også har vi en PM-funksjon til neste gang :thumbup:

Lenke til kommentar
Har du lite aa finne på zalo?????????????, IKKE KOM MED ALLE DE IDIOTISKE INNLEGGENE dine FFS! lei av all klagingen din STFU du ødelegger gamer.no

Veldig sterke argumenter du har må jeg si.

 

"Litt" caps, "litt" spørsmåltegn og fj0rt|$$-f0rk0rt€|_$€r.. Veldig bra jobba..! Fine argumenter.

Og du kommer veldig kort med det innlegget der, Administratorene kan ikke banne en fyr pga 1 bruker syntes han poster useriøst :shrug:

Også har vi en PM-funksjon til neste gang :thumbup:

Men da ville jo ikke oss heldige brukere fått sjansen til å lese dette "gledesutbruddet", så jeg ser heller at han poster sine ærlige meninger på forumet. ;)

Lenke til kommentar

det proffer gjør når de skal snipe er å sette seg ned etter å ha løpt for da får du et mer stødig skudd, men ulempen er at du er ganske utsatt når du sitter nede så du har ikke mye tid til å sikte.

 

du bare hopper ut av et hjørne samtidig som du setter deg ned i lufta og skyter med engang du lander og reiser deg og løper, på den måten vil du kunne drepe en god del folk med sniperne ;) .

 

MVH Master_games

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...