Gå til innhold

Formatere C:


Anbefalte innlegg

Hei... For noen dager siden installerte jeg Windows XP på min gamle PC.... Jeg skrev inn CDkeyen til min nye PC og alt virket fint, men 2 dager etterpå bestemte jeg meg for å reformatere min nye PC... Etter jeg gjorde det og skulle skrive inn CDkeyen, så virket det ikke. CDkeyen var i bruk av en annen maskin =( Min XP CD var ødelagt så jeg måtte låne en av en venn på begge XP installasjonene.... Men nå lurer jeg på om noen ar en løsning på problemet, eller om jeg bare skal formatere C: på den gamle PCen (Den begynner å bli så elendig dårlig at det nesten ikke er noe å ha lenger) og skrive inn CDkeyen på nytt på min nye maskin... i såfalll.... Hvordan "fjerner" jeg CDkeyen fra den gamle PCen sånn at jeg kan bruke den på den nye?

 

(Legger den under "ardware" fordi det er mye snakk om formatering OSV)

 

Takker på forhånd for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg egentlig spør om er: Hvordan "Fjerne" CDkeyen fra min gamle PC sånn at jeg kan bruke den på den nye? Og hvordan formatere min gamle disk sånn at jeg kan bruke den i den nye?

du har ikke bare skrevet inn feil cd key da? Har aldri fått opp at cdkeyen min er i bruk ihvertfall. Og jeg har formatert den ******* møkkamaskinen noen ganger!

 

 

 

bono_head

Lenke til kommentar
Det jeg egentlig spør om er: Hvordan "Fjerne" CDkeyen fra min gamle PC sånn at jeg kan bruke den på den nye? Og hvordan formatere min gamle disk sånn at jeg kan bruke den i den nye?

hvis du har innstallert operativsystem på harddisken kan det hende at det ikke går. Hvis du vil prøve, prøv å høyreklikk på den harddisken du vil formatere, så trykk formater

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...