Gå til innhold

Vurderer å dumpe 7250i'en til fordel for 6600.


Anbefalte innlegg

Hallo hallo,

 

var innom Expert idag, å mens jeg ventet på å få service tittet jeg på telefonene de hadde til salgs der. Ble litt småbetatt av denne lille klumpen av en 6600...har derfor fått det for meg at jeg kanskje skal bytte ut 7250i'en jeg har nå til fordel for denne.

 

Mitt spørsmål er da følgende: hvis jeg ikke slår fra meg denne idéen i løpet av dagen, hvor mye kan jeg regne med å prøve å få for min gamle mobil på Qxl? Den er fri for feil og ser så godt som ny ut..

 

Er det forresten noen gode grunner til å ikke skaffe seg denne 6600'en? Det jeg "falt" for var forsåvidt utseendet osv. De ekstra funksjonene er vel ikke noe jeg føler at jeg får behov for før jeg eventuellt får de på en ny mobil.

 

Det var det, takk for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt 7250i og 6600, og det er helt forskjellige telefoner vi snakker om her.

Innholdsmessig er det natt og dag. Men mange syns 6600 er stor og klumpete, det var igrunn mitt første inntrykk og. Men når du får hatt den litt og trykket deg igjennom den noen ganger, så liker du den nok.. du også.

 

Meget god og kontrastrik fargeskjerm, god og lettvinn meny og rik på innhold. Samt muligheten for å legge inn programvare fra andre leverandører.

 

For 7250i bør du kunne få 2500 om den er i god stand, hel og pen.

 

PS!

 

Jeg fikk solgt mine tlf raskere og til bedre priser på finn.no enn på QXL.

Men det er min erfaring... :)

 

Til slutt; jeg anbefaler deg Nokia 6600.

Lenke til kommentar
500 - 750 kr

 

Den er brukt, og den er ikke akkurat "spennende eller ny" på markede. Så ikke forvent noe mer enn det.

 

Eventualt send den i arv til noen andre i familien din.

 

AKIRA

Det der var da ekstremt lite! Har aldri sett noen selge en 7250 til en pris under en tusenlapp.

 

Du kan sikkert få 2000,- for den.

Lenke til kommentar
500 - 750 kr

 

Den er brukt, og den er ikke akkurat "spennende eller ny" på markede. Så ikke forvent noe mer enn det.

 

Eventualt send den i arv til noen andre i familien din.

 

AKIRA

Det der var da ekstremt lite! Har aldri sett noen selge en 7250 til en pris under en tusenlapp.

 

Du kan sikkert få 2000,- for den.

Eller ihvertfall 1500!

Lenke til kommentar
500 - 750 kr

 

Den er brukt, og den er ikke akkurat "spennende eller ny" på markede. Så ikke forvent noe mer enn det.

 

Eventualt send den i arv til noen andre i familien din.

 

AKIRA

Det der var da ekstremt lite! Har aldri sett noen selge en 7250 til en pris under en tusenlapp.

 

Du kan sikkert få 2000,- for den.

Eller ihvertfall 1500!

Tull. mobil på QXL selges til vanvittige priser. Får vell en 2300 for den :)

Lenke til kommentar

På qxl ligger de jo på mellom 1800 og 2500 da, å de koster drøyt 3000 nye uten abbonement. Jeg sier ikke at mobilen er verdt dette sammenlignet med andre telefoner, men det er det prisene ligger på.

 

Liker å innbille meg at jeg kan presse den over 2000,-

 

Er det noen som kan foreslå et pålitelig sted hvor man kan kjøpe 6600 billigst mulig? Uten abbonement.

 

Jeg liker forresten å ha en butikk å gå i, er det noen som kan forklare meg hvordan denne Lefdal prisgarantien fungerer?

Lenke til kommentar

hallo?

noen hjemme på forumet???

en 7250i spesial versjon i lapskaus... hvor mye tror dere han får :p

 

neida vet at han har vaska og gnidd...

du får sikkert rundt 2250 ikke mere... (med mindre du dealer med en mobil idiot) :p

 

angående lefdal:

du har 2 muligheter:

1. du kjøper mobilen og kommer tilbake etter 30 dager og krever et mellomlegg

eller

2. du kjøper og tar utmellomlegget med en gang

 

felles: du tar en annonse/noe info fra en side/kvitering og går i butikken og krever mellomlegget... :thumbup:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

har du hatt noen problemer med å skifte bakgrunn på din 7250i??

av og til så får min blackout når jeg skifter, og så må jeg gå inn på instillinger for å klare å skfte, ellers så blir det bare enda en blackout..

hadde også kontaktfeil på de to nederste diodene på knappene, men det har sluttet, av en eller annen grunn..

klarte også i går, å få skjermen helt hvit.. når tastesperren slo inn, så ble det normalt, men når jeg fjernet den, så ble alt hvitt igjen..

men jeg kunne fortsatt gå inn på menyene, men det gikk ikke etter andre forsøk..

 

så restartet jeg mobilen, og alt var i orden igjen :blink:

Lenke til kommentar
har du hatt noen problemer med å skifte bakgrunn på din 7250i??

av og til så får min blackout når jeg skifter, og så må jeg gå inn på instillinger for å klare å skfte, ellers så blir det bare enda en blackout..

hadde også kontaktfeil på de to nederste diodene på knappene, men det har sluttet, av en eller annen grunn..

klarte også i går, å få skjermen helt hvit.. når tastesperren slo inn, så ble det normalt, men når jeg fjernet den, så ble alt hvitt igjen..

men jeg kunne fortsatt gå inn på menyene, men det gikk ikke etter andre forsøk..

 

så restartet jeg mobilen, og alt var i orden igjen :blink:

Venninna mi hadde det problemet første gangen hun skiftet bakgrunn..

Lenke til kommentar
har du hatt noen problemer med å skifte bakgrunn på din 7250i??

av og til så får min blackout når jeg skifter, og så må jeg gå inn på instillinger for å klare å skfte, ellers så blir det bare enda en blackout..

hadde også kontaktfeil på de to nederste diodene på knappene, men det har sluttet, av en eller annen grunn..

klarte også i går, å få skjermen helt hvit.. når tastesperren slo inn, så ble det normalt, men når jeg fjernet den, så ble alt hvitt igjen..

men jeg kunne fortsatt gå inn på menyene, men det gikk ikke etter andre forsøk..

 

så restartet jeg mobilen, og alt var i orden igjen :blink:

Ja min er slik med tre bestemte bilder jeg har liggende inne. Var sånn fra første gangen jeg skrudde den på etter å ha kjøpt den i butikken. Aner ikke hvorfor den er slik, men det er bare med de bildene. Virker som om det er en feil som går igjen på denne telefonen.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...