Gå til innhold

Noen som vet når N6230 vil være i salg?


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vet mer nøyaktig når Nokia 6230 blir lagt ut for salg i butikkene. Har fått en del varrierende informasjon om dette fra ulike firmaer. Noen som sier den kommer i neste uke, mens andre sier i slutten av mars. Er det noen som vet noe mer nøyaktig tidspunkt?

 

Lurer og på hvor stort minnekort en kan bruke i denne telefonen. Noen sier maks 32 mb, mens noen sier 256 mb. Hvis det kan brukes 256 mb minnekort, vet noen hva prisen på disse ligger på og hvor en får kjøpt de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Distributøren for Nokia i Norge (og såvidt jeg vet alle andre distributører i verden) har enda ikke fått vite av Nokia når de kan forvente å få 6230 tilsendt. Men de håper det blir i løpet av de to første ukene i mars. Så alt vi kan gjøre er å håpe og vente... :)

 

Telefonen er testet med 256MB MMC kort hos Nokia, og den støtter denne størrelsen. Mest sannsynlig fungerer den også med større kort, men det er ikke verifisert enda.

 

256MB MMC kort fåes kjøpt hos de fleste hardwarenettbutikker i Norge. Pris på disse ligger på ca 700kr + frakt.

Endret av bluescreen
Lenke til kommentar
botten88, du som har prøvd N6230, hvordan setter men i minnekort? har lest at man må skru av mobben, men må man ta av deksler og sånt??

Når jeg prøvde den, så bare tastet jeg. Jeg tok ikke ut noe minnekort, men jeg mener og trot at man må slå av telefonen, ta ut batteriet, førr så å sette/bytte (inn) minnekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...