Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken router egner seg best til Telenor ADSL?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, selv har jeg en 3com office connect et eller annet, husker ikke navnet. Tror den koster rundt en halv høvding, finn den sjæl :)

Skrevet
Jeg bruker en D-Link DI-604. Fungerer overraskende bra i forhold til prisen. Kjøpte den for 475,- for et års tid siden. Har Telenor ADSL.

Kan man koble 2 PC'er på den?

Skrevet

3Com Office Connect er genial, og om du er villig til å spytte inn 300,- ekstra, så får du med trådløst og 4 porter med 10/100 Mb/s Auto MDI-X. Kjekt å ha i tilfelle du bestemmer deg for å kjøpe en laptop eller du får besøk av noen med trådløst nettverkskort. :yes:

Skrevet

Jeg også vil anbefale 3com office connect.. har hatt begge deler (trådløst og "vanlig"), og de har fungert utmerket! :yes:

Skrevet

Vel...får vel skryte litt av 3com office connect jeg og da :)

En meget bra router...

Den er stabil og god....Og den har et kjempe enkelt og bra web-grensesnitt.

Alt i alt en konge router !

Skrevet

3Com OfficeConnect (3C857) har imponert meg. Har brukt det både på UPC (kabel), Telenor (PPPoE) og Tiscali (ADSL) uten noen problemer. Kopla nettopp om fra UPC til Tiscali - kom opp på direkten uten å måtte gå inn i web-interfacet og stille om i router'n!

Skrevet
Jeg bruker en D-Link DI-604. Fungerer overraskende bra i forhold til prisen. Kjøpte den for 475,- for et års tid siden. Har Telenor ADSL.

kan koble 4 maskiner til den.

Skrevet

kan koble 4 maskiner til den.

Har DI-624 selv, og den er super :D

Trådløst nettverk og 4 porters hub/switch (ekke sikker..)

Skrevet
Men når jeg kobler sammen pcene til routeren og videre på netett er det da også satt opp en lokalnettverk?

Ja det er det, men det er jo du som må opprette ditt eget LAN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...