Gå til innhold

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får penger til finansiering av laptopen min.. :thumbs::lol:

Som i "kjøpe ny" eller "oppgradere"?

Som i å kjøpe HP Compaq NX7000 til 22.000 med trådløs basestasjon.. :thumbs::lol:

@B|Real; Seff kan du få tomt.. :lol:

Skrevet
Jepp, og vi blir aldri lei av lol'ene til marvil, det ser jo ikke dumt ut med en lol i hver setning! :lol: :lol: :lol:

Exactly..:lol: Like naturlig som en punktum..

Skrevet

Ok, da har jeg gjort mitt forsøk, er ikke ferdig enda, men det får holde til å søke.. Legger en preview her først siden jeg ikke har 100 poster, håper dere liker det :D

Pixelhus.gif

Skrevet
Hm.. jeg prøver å uploade huset mitt, men d skjer liksom ingenting, hva gjør jeg galt?

Hm, harke peil på hvilke $errors som ligger inne i databasen, men sjekk størrelse (i px og i byte) på bildet..

Skrevet (endret)

Bildet er 700x400 og tar 14kb eller 14 361 bytes for å vær helt eksakt.

får melling om at "Ditt bidrag på 14.796 KB har blitt lastet opp.." men det kommer nå ikke opp i "street'n" :ermm:

Endret av Zeus
Skrevet

Hm.. Må vel kontakte cfenzo da ja.. Harke MSN på denne maskin, så jeg ser ikke om han er på jobb eller om han sover.. :lol:

Menne skal vertfall få kontakt med han i løpet av ettermiddagen (tror han pleier å være oppe da), evt han ser disse innleggene.. ;)

Skrevet

Har nevnt dette før, men det er jo ingen som hører på meg... :cry:

Hva med å endre skiltene på de tomme tomtene slik at det står "Solgt" og ikke "Til salgs"? Tomtene er jo tross alt solgt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...