Jump to content
Sign in to follow this  
eirik^^

Hva foretrekker du?

Recommended Posts

De fleste selskapene fokuserer mer og mer på bærbart.
Men ute i havet av alle forskjellige pakkeløsninger og morsomme finesser, lurer jeg på om det finnes en favoritt?
Ingenting er bedre enn en laptop som stiller til dagens krav og kan brukes til alt.

Selv ligger mitt beste inntrykk hos Dell, mens naboen liker Compaq.

Hva mener du?

--eirik

Bare hatt Compaq (nå HP) laptoper, er vel kanskje det meste aktuelle fremover også, selv om Dell og kunne fristet. Kommer litt ann på utvalget, skal jeg ha noe nytt så blir det uansett en Centrino-løsning og helst så lett som mulig uten å være ultraportabel i størrelsen.

har tidligere hatt toshiba, nå bruker jeg hp compaq. Egentlig spiller det ingen rolle. Bare det dekker mine behov til minst mulig penge + god service :)

De fleste selskapene fokuserer mer og mer på bærbart.

Men ute i havet av alle forskjellige pakkeløsninger og morsomme finesser, lurer jeg på om det finnes en favoritt?

Ingenting er bedre enn en laptop som stiller til dagens krav og kan brukes til alt.

Selv ligger mitt beste inntrykk hos Dell, mens naboen liker Compaq.

Hva mener du?

--eirik

IBM er definitivt min favoritt, hvis man ser bort fra prisen...

Har bestandig brukt Dell på bærbart med windows, mest pga utmerket support

og service avtaler.

Favoritt blant bærbart er uansett PowerBook...

Har bare hatt gode erfaringer med IBM. Fujitsu siemens ligger dårlig ann, mens den bærbare som har varet lengst var en Best. Dell har jeg ingen erfaringer med siden de skuffet meg sterkt med deres stasjonære pc'er siden jeg har hatt mer en nok problemer med de.

Hmm.. I have researched notebooks for 4-5 months now. From what I have read on the web, the general consensus is, that IBM makes the most durable notebooks. I don't know about dell... I have read a lot of positive reviews, but also a lot of people saying, that they feel like cheap plastic!