Gå til innhold

Kristen spill-side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unreal tournament:

NUDITY/SEXUAL CONTENT

Many of the female warriors in this game are disproportional in their figures and some also wear revealing clothing.

 

dette er nesten for tåpelig!

Det er vel liten tvil om at spill som Unreal Tournament eller Quake III Arena er en smule spekulative med tanke på spillermodellene. De kvinnelige karakterene kunne vel klart seg uten metall-stringtruser og push-up-BHer? ;)

Lenke til kommentar
Unreal tournament:

NUDITY/SEXUAL CONTENT

Many of the female warriors in this game are disproportional in their figures and some also wear revealing clothing.

 

dette er nesten for tåpelig!

Det er vel liten tvil om at spill som Unreal Tournament eller Quake III Arena er en smule spekulative med tanke på spillermodellene. De kvinnelige karakterene kunne vel klart seg uten metall-stringtruser og push-up-BHer? ;)

Er ikke det dette vi vil ha mer av? ;)

Lenke til kommentar

De omtaler jo bare spill basert på hvilke verdier spillene formidler i forhold til kristne verdier. Forstår ikke helt hva som er så latterlig eller dumt med å gjøre det. I tillegg så synes jeg flere av omtalene er overraskende oppegående, som f.eks. omtalen av C&C Generals som skriver:

Ever since the events of 9-11, many people have associated the words "Muslim" and "Arab" with the word "terrorist". The GLA terrorists look and sound like Muslim Arabs. This could influence people in their views towards these people and could help create even stronger stereotypes against them.

 

Blir mer skremt av de hjernedøde gamerne de referer til her:

Because of the vile profanity and vicious attacks (including two death threats) we have received, we will simply delete non specific criticism, any mail with profanity, and any unsigned letters.

Lenke til kommentar
De omtaler jo bare spill basert på hvilke verdier spillene formidler i forhold til kristne verdier. Forstår ikke helt hva som er så latterlig eller dumt med å gjøre det.

Konseptet er greit, det er utførelsen det står på. Disse folka er ekstreme. De forkynner en meget suspekt form for kristendom, der svært lite er lov. Du kunne selvsagt se på nettstedet som en slags moralsk rettleder, men når The Sims får lavere poengsum enn Medal of Honor: Allied Assault, har det heller ikke noen slik verdi. Jeg synes dette er både latterlig og dumt.

Lenke til kommentar

Medal of Honor: Allied Assault

 

As in all violent games, killing people is seen as an acceptable action. Even though, in this game, you are fighting Nazis, nothing can ever justify taking the life of another person.

 

Dette skulle de ha tenkt på under WW2, man skulle jo bare ha løpt rundt og sagt pang du er død. :p

Lenke til kommentar

Og så kan vi se det fra anmelderens side - han tenker (sies med jeg-klarer-nesten-ikke-holde-meg-for-latter Joey stemme): hihihi - her sitter jeg å spiller alle de fete spilla jeg egentlig ikke har lov til å spille! OJ - der var det en pupp gitt! Det er fett å kunne gjemme seg bak tittelen "spillanmelder"!

 

_

johanf

Lenke til kommentar

Hmm, er ikke helt sikker om denne karen egentlig står for alt han skriver. Det står jo flere steder at han faktisk likte å se motstanderne i fps-spillene bli delt i små biter. :wow:

 

Husk, det er en syk verden vi lever i. Og i USA har de ikke akkurat manko på kristne fanatikere. 60% tror på (eller noe sånn, rett meg om jeg har feil) skapelsesberetningen. Det er like søkt som utgivelsesdatoene til D3 og HL2... Men, oppdateringene til CS slår den aldri! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...