Gå til innhold

Pris på et geforce4 ti 4600

^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

i alle fall ikke mere.. Du får 800for det på QXL og sikkert mere hvis du har bundle men jeg hadde ikke gitt mere enn 500-600

Ti4600 er jo et RÅTT kort på alle litt eldre spill.. vil tro feks at et ti4600 drar spill som CS osv bedre enn mange nye kort

Endret av billythekid
Skrevet

Kjøpte ett selv for 2måneder siden, pay'a 700,- noe jeg ikke syns var en ille pris :) . å ja det funker rått til cs o.l.

Skrevet

et 4600 er verdt oppimot 1000,-, men det avhenger seff av hvilken stand det er i, hvor mye det har vært klokket, kjøleløsning, om du har bundelen inntakt osv.

Skrevet

har selv et GF4 ti4200

og det er kanskje ett av de bedre kjøpene jeg har gjort. Det drar godt i alle spillene jeg har, og jeg regner da med at du umulig kan bli skuffet med et ti4600 :)

pris på dette kortet? nja, tett oppunder tusenlappen sikkert.

Skrevet

ville ha gitt ca 600,-

Tenk hvis du legger til en par lapper til så har du Gf FX5600 Ultra som allerede yter en god del mer enn Ti4600.

ti kortene holder på å bli 3generasjons kort nå, så ville ikke ha satset noe mye penger her nei.

Skrevet

Et Ti4600 drar ofte forbi eller ligger likt med et FX5600 Ultra kort i mange tilfeller.

Et kort som absolutt fortsatt kan regnes med. Eneste minus er at det ikke har DX9 støtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...