TCi Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Etter omkring 1år i stillhet har endelig 2015 lettet litt på sløret angående sitt neste store prosjekt. Ikke 100% sikker på lanseringsdato, men forhåpenligvis i år. Tenkte jeg skulle spørre om det er flere som har et øye på spillet og som har troen på det? Jeg gleder meg ihvertfall og må si at det ser meget lovende ut til nå.. Gamershell har en liten teaser-trailer http://gamershell.com/news_MovieBMenofValorVietnamB.shtml ign pc har et lite preview http://pc.ign.com/articles/494/494467p1.html Og moderatorer: Håper dere ikke ser på dette som reklame av noe slag...
notarget Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Nja. Kan jo bli et spennende spill dette. Mange av screenshota så virker spillet greit, men andre så ser det dårlig ut. Vi får se hvordan spillet blir
MrLee Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 um, er crosshairen på tegna i etterkant? så nesten sånn ut så ut som crosshair i ett barnespill elns 2015, er det folka bak Call of duty?
TCi Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Skrevet 28. februar 2004 2015, er det folka bak Call of duty? På en måte ja... Call of Duty er laget av Infinity Ward som er dannet av noen av de som gikk fra 2015.
Bluebeans Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Kan ikke si at screenshotene imponerte meg noe særlig Ikke noe jeg gidder gå og glede meg til..
MrLee Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 2015, er det folka bak Call of duty? På en måte ja... Call of Duty er laget av Infinity Ward som er dannet av noen av de som gikk fra 2015. ah, viste det var noe slikt ja
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Kan ikke si at screenshotene imponerte meg noe særlig Ikke noe jeg gidder gå og glede meg til.. Samme sier jeg , så ganske likt Call of Duty og Battlefield Vietnam. For mange slike spill nå for tiden
RogueFreak Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Men of Valor er ingen nyhet, men det er først nå at endel previews og nye screens har begynt å komme. MoV ble offisielt annonsert for ca. ett år siden. 2015 er som spillutvikler mest kjent for ett lite og ukjent WWII spill kalt Medal of Honor: Allied assault... Det bør bli bra, men som alltid; only time will tell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå