Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og sån by the way. Siden Gullstikka er ett såpass nytt event så må NSM punge ut selv. De vil muligens få støtte fra andre senere, men hvis man ikke støtter opp om det eller profilerer utdelingen vil den heller ikke kunne utvikle seg til noe folk kan tenke på som positivt. Så la det få litt tid og se hva som har skjedd om feks 2-3 år da de har fått holde på litt. Eksempel vis, den første gangen du kjører bil er du ikke så hælvetes flink, men det vil ta seg opp etterhvert som du får erfaring. Er nok ikke så lett som alle tror å arrangere en prisutdeling.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg tør nå påstå at WC3 har en mye finere grafikk enn C&C - generals. Uansett så virker hele greia latterlig! C&C var middelmådig, WC3 var genialt. mmhm, kort og konsis. Det er meg!

Jeg mener det totalt motsatte av deg. C&C er genialt, og WC3 er verre enn middelmådig. Så den prisen var fortjent etter min mening

Lenke til kommentar

Altfor mange spiller warcraft, så camper de i basen sin med helten og et par enheter (siden de har lært at de kan campe i f.eks. generals siden det ofte handler om hvem som har mest tankser), de blir da eid av en mer erfaren spiller som har skaffet seg erfaring og diverse, og som kan styre enhetene sine (det er faktisk dødsviktig å ikke miste enheter i warcraft, i motsetning til generals), så tenker da nybegynneren "dette spillet var verre enn middelmådig, siden jeg er ikke god nok til det", så hopper de til generals

 

det er i hvert fall min teori -_-

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...