Maverick2000 Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 (endret) Har hørt at LG G5400 ikke kan kommunisere med Sony Ericsson eller Siemens via IR. Stemmer dette? Endret 25. februar 2004 av Maverick2000
Maverick2000 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Hadde vært fint om noen kunne svart på dette spørsmålet. Vil bare vite dette før jeg går til evt. innkjøp av telefonen...
andersbt Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg prøvde bare å koble meg til en bærbar pc.. (uten noe som helst software) uten hell.. prøvde også å koble meg opp sammen med en nokia uten hell.. Men når jeg tenker meg om.. hva skal jeg egentlig med iR?!?!?!? det er jo bare jalla.. har jo ikke noe bruk for det.. Så svaret fra meg er.. IR funker dårlig generelt.. så get over it.. du får med kabel så du klarer å komunisere med pc'n så det er alt du trenger
Normann Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Er vel samme som på G7100 kan jeg tenke meg? De har bare teipa på en rød rute på sia av mobilen som ser ut som IR og satt inn et tegn på telefonen... Duger ikke til noe...Ikke sende eller motta noe... Men du får jo med kabel sådet er greit...
arehsan Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 IR funker fint mot pc, men du må bruke medfølgende programvare, pluss en driver du må laste ned fra internett. (står i en read-me fil) Mot andre mobiler funker det dårlig! har prøvd både mot SE og Siemens uten hell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå