Gå til innhold

Erfaringer med MSI KT7 266a PRO2 +AMD 1700+ og 2x twin mos 2

gthomass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vehl.. hehe.. er vel litt rart om noen har erfaringer med AKKURAT det oppsettet der da.. jeg mener.. med det hovedkortet med AthlonXP 1700+ og 2 x 256mb TwinMOS ECC DDR RAM :wink: Skulle vel ikke være noe problemer.. sånn egentlig.. skal jo funke fett. Men det er det mye som skal, men ikke gjør. Uansett, det kommer sikkert til å funke fett.. =)

Quote:

On 2001-10-28 16:33, mFaFa skrev:

vehl.. hehe.. er vel litt rart om noen har erfaringer med AKKURAT det oppsettet der da.. jeg mener.. med det hovedkortet med AthlonXP 1700+ og 2 x 256mb TwinMOS ECC DDR RAM :wink: Skulle vel ikke være noe problemer.. sånn egentlig.. skal jo funke fett. Men det er det mye som skal, men ikke gjør. Uansett, det kommer sikkert til å funke fett.. =)

:- Du har et poeng der

Fikk mitt MSI K7T266pro2 på lørdag, det fungerer utrolig bra. Var litt redd for at ytelsen skulle være litt dårligere enn på Epox 8KHA+ og Shuttle AK3.1 ,men det var feil. Alt jeg gjorde var og loadet HIgh performance defaults i biosen og de ga meg følgende minne score i Sisoft SAndra 2001 standard: 837/1039

Er meget fornøyd med denne scoren.'

System:

MSI K7T266 ro2

T-bird 1.33

256Mb Twinmos CL2(sår det på det dem,tror det er CL2.5)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...