CB_ Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 (endret) hei Jeg har hatt endel trøbbel med den nye hardisken min etter at plutselig en av partisjoenene mine forsvant(laget i pm7pro) resterende partisjoner ble vist som en "dynamisk disc" i partition magic. Jeg skjønte ikke stort av dette og bestemte meg for å formatere om igjen. Nå har jeg slettet alle partisjoner og skal til å lage nye, denne gangen i fdisk. Når jeg skal lage primary partition i fdisk kommer denne feilmeldingen : "An internal stack overflow has caused this session to be halted, change the stacks setting in your config.sys file, and then try again" Noen som vet hva som kan gjøres? disken :western digital 200 gb s-ata disk Endret 22. februar 2004 av CB_
sveinsel Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Hvis du først har brukt PM blir det vel vanskelig med fdisk. Du må antaglig bruke PM og konvertere fra dynamisk tilbake til standard disk. Det har noe med at fdisk ikke liker annet enn DOS filsystem.... Se også på dette.....
CB_ Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 men det ser ut til at jeg har fått slettet partisjonene, men får ikke laget nye pga feilmeldingen
sveinsel Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Det er heldigvis sååå lenge siden jeg har rotet med diskene. Jeg bruker RAID og da kan jeg formatere diskene hver for seg før jeg setter opp nytt. Får håpe noen mer PRO dukker opp med supp. her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå