Gå til innhold

Film på SX1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med dette skal du kunne lage mp4 filmer som du kan spille av på sx1'en din.

Jeg spiller hvertfall av med det formatet på min....

 

Download mpegable from www.mpegable.com (trial 30 days)

Start with making this adjustments.Total bidrate 200kb Audio bidrate 16kb Target framerate 15 Downsampeling (depends on the size of the movie) AUDIO Channels Mono Presision : same as input Sample rate : 22050 ENCODING Keyframe period: 75 B-frame : 0 Image Qaulity : smooth motion Compression Qaulity : Fast encoding

 

Then save these settings. ( then u dont need to change them everytime)

 

Choose input file, choose output file, look so that the movie size out isent bigger than 192 * 144 (i think)

 

Then choose record

Lenke til kommentar
Hva heter dette programmet som fulgte med Siemensen? Og hvordan bruker jeg det? Har lett litt på cd'en, men har ikke funnet noe som gjør om filmer til riktig format... :ermm:

Det programmet ligger på cd'n. Det gjør om en god del filer om til .3gp filer.

mener det heter packetvideo eller et eller annet. bruker det selv. Du må utforske cd'n for å finne det, og hvis jeg ikke tar feil så ligger det i mappen Applications.

Lenke til kommentar
Er det PVAuthor? Noen som gidder å poste det, eller en link? Har P900 og det følger ingen programmer med til den  :cry: 

 

Jepp. Stemmer det. Jeg har ingen link til et sted med det programmet, men har det på en cd her. Sjekk ut om det er noe på nettet som heter PacketVideo.

Endret av Victorious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...