Gå til innhold

Samsung 173t


Gunder1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermen min har 0 døde piksler, og ingen problemer med scrolling på websider.

Fungerer helt flott på spill også. (call of duty, nfs)

 

Jeg hadde problemer med at skjermen "blinket" med jevne mellomrom (slo seg av ca et halvt sekund). Men etter mye frem og tilbake kom jeg på at jeg nylig hadde flashet bios på hovedkortet, og glemt å sette agp frekvensen tilbake til 66 Mhz. (stod på auto) :roll:

 

Er kjempefornøyd med skjermen. Kjøpt på mpx, fulgte med både dvi og analog kabel (d-sub)

Endret av KongJudas
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en 173T rett før testen, og er egentlig kjempe fornøyd, men jeg får ikke btukt pivot funksjonen til å virke helt. Har problemer med å bevege den til venstre side. Samtidig hører jeg tikke/klikke aktige lyder fra skjermen av og til..

vet ikke om det er normalt!!

Min fungerer helt greit når jeg snur på den, men tror ikke jeg kommer til å bruke den funksjonen :roll:

 

Men det kommer INGEN klikking eller tikkelyder :scared:

Lenke til kommentar

Må jo bare henge meg på...

 

Har nå vært eier av en SyncMaster 173T i to døgn og er svæææært fornøyd. :D

Alt funker og ingen døde pixeler. :D

Også klarte jeg å bestille fra Komplett da den var på laveste pris. :D

 

Alt er fryd og gammen bortsett fra at det reiv litt i lommeboka...

 

 

 

Tusen takk til oivind_dahle og resten av testgjengen; dere hjalp meg å velge riktig skjerm! :thumbs:

(Takk også til den gamle skjermen som knela akkurat da testen kom!)

Lenke til kommentar

kjetil_sir: Vi hadde ikke det problemet under testing.

 

Men ofte er det skjermkort som tuller litt til for de som har problemer. Håper noen som har den skjermen kan hjelpe deg......

 

 

Polecat vet jeg har den skjermen...

 

 

Sparks: hvorfor ikke bestille den over nett ?

 

Og husk da at hvis du spiller mye, slik jeg misstenker deg å gjøre er nok 1760 nx et bedre valg for deg.......

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

:wow:

HJELP!!!

Har fått meg en 173T skjerm i går. Den slår seg av iblant, ca et halvt sekund sort skjerm. Den kommer tilbake av seg selv igjen, men det er jo ittiterende da. Har noen noe forslag???

Hva er denne Powerstrip greia?? Kan man laste ned denne noe sted??? Link ønskes. Ellers fikk jo denne skjermen en knalltest så jeg, håper den er reel da??

So please help. Er det forøvrig mulig å få skarpere farger, kanskje litt blass i xp etc. Har jo klar å fikle litt på menyen også da, har noen noe bra ref på kontrast, lys, etc??? Ønsker da allene dere har stil inn på.

 

På forhånd tusen takk!!!

Mvh Jan. :cool:

Lenke til kommentar
:wow:

HJELP!!!

Har fått meg en 173T skjerm i går. Den slår seg av iblant, ca et halvt sekund sort skjerm. Den kommer tilbake av seg selv igjen, men det er jo ittiterende da. Har noen noe forslag???

Hva er denne Powerstrip greia?? Kan man laste ned denne noe sted??? Link ønskes. Ellers fikk jo denne skjermen en knalltest så jeg, håper den er reel da??

So please help. Er det forøvrig mulig å få skarpere farger, kanskje litt blass i xp etc. Har jo klar å fikle litt på menyen også da, har noen noe bra ref på kontrast, lys, etc??? Ønsker da allene dere har stil inn på.

 

På forhånd tusen takk!!!

Mvh Jan. :cool:

PowerStrip :thumbup:

Bruker i hovedsak til kalibrering av farger/kontrast/lysstyrke på skjermen, men har en rekke andre snaxne funksjoner.

 

Det med blinkingen (av og på) opplevde jeg også den første dagen, men etter det forsvant det helt. Tror du bør vente en dag eller to før du går videre med det, for å se om det endrer seg som det gjorde i mitt tilfelle.

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...