Desolate Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har et problem med nettverkskortet mitt.. Når jeg tar inn internettkabelen i kortet, så lyser det ikke engang, og mottar ikke signalene.. Er det noe med kortet? Kabelen funker bra, fordi det er den jeg bruker nå på en annen pc.. Kan det være at den er løs ellernoe? Jeg har prøvd hovedkortets nettverkskort, uten å fått noen signaler. Alle svar er takknemlige.
agvg Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Kabelen funker bra, fordi det er den jeg bruker nå på en annen pc.. Kan det være at den er løs ellernoe? Nåja, denne kabelen er du sikker på? Den andre PC-en kjører ikke på 10Mb/s på nettkortet? Du kan prøve og sette ned hastigheten til 10Mb/s halvduplex og se om du får link.
Desolate Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Jeg tror ikke det har noe med det å gjøre.. Det var en som tok ut kabelen av pcen, og siden mottar den ikke signalene, så kanskje han dro i den ellerno..
tempezzzt Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 (endret) ..eller kanskje du har koblet kabelen i ISDN kortet ditt.. (klassisk feil) EDIT: ..eller Disablet nettverkstilkoblingen i kontrollpanel Endret 18. februar 2004 av tempezzzt
Yngveam Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Sjekk status til nettverkskortet under enhetsbehandling... ~Yngve
Aireal Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Hvis du kobler 2 PC-er direkte sammen er det ikke samme type kabel som brukes mot et ADSL modem eller en switch eller en router. Kabelen din kan være "krysset" noe som gjør at den fungerer imellom 2 PC-er (direkte) og ikke mellom PC og ADSL modem f.eks
Desolate Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Nei, fordi det funket bra før, og vi delte osv . men når han tok ut kabelen så funket det ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå