Jump to content
Sign in to follow this  
salte aper

Jeg har 2skjermer

Recommended Posts

Det går heilt fint, men det er eitt krav; at du har eit skjermkort som har 2 skjermutganger. Nå veit eg ikkje om det er det på ditt GF kort, men det er berre til å sjå på baksida. Det er vanligvis ein "vanlig" skjermutgang og ein DVI (trur eg det heitte) til LCD skjermer.

Dersom du har 2 CRT skjermer så må du ha ein liten omkobler på DVI utgangen og så har du 2 skjermern

Det går heilt fint, men det er eitt krav; at du har eit skjermkort som har 2 skjermutganger. Nå veit eg ikkje om det er det på ditt GF kort, men det er berre til å sjå på baksida. Det er vanligvis ein "vanlig" skjermutgang og ein DVI (trur eg det heitte) til LCD skjermer.

Dersom du har 2 CRT skjermer så må du ha ein liten omkobler på DVI utgangen og så har du 2 skjermern

skal det ikke gå ann å ha et agp basert kort og et pci basert kort også og koble til en skjerm til vert kort :roll:. Det skal i allefall gå som zeph sa å koble to skjermer til en pc så lenge du har et skjermkort med minst to skjermutganger.

skal det ikke gå ann å ha et agp basert kort og et pci basert kort også og koble til en skjerm til vert kort . Det skal i allefall gå som zeph sa å koble to skjermer til en pc så lenge du har et skjermkort med minst to skjermutganger.

det hørtes innvikla ut.... ,men det går sikkert! :dontgetit:

jeg skjønner ikke hva dere babler om!

jeg har DVI utgang men det er yo til flatskjerm

på kortet er det 2 utganger skjerm vidout og omput

Trenger jeg å kjøpe noe

Til dvi utgangen trenger du en adapter som ligner på denne for å koble opp en crt skjerm på dvi utgangen. Bruker selv en sånn en ;)

Edited by TheDarkListener

"Of course, having enough horsepower to be able to run this kind of environment is necessary - I have 256 MB of RAM"

.. og samme fyren skriver videre: This lets me make the most of my broad(ish) band internet connection (ISDN).

112 kr for frakt e :realmad:

går det ikke ann å kjøpe den på lefdal eller elkjøp?

Er pga. at det er postoppkrav... blir så dyrt da... ikke bra

Fikk kobla til en skjerm til i dag. Er en 17" og en 15" da... Ganskje deilig, men jeg tror NESTEN det er deiligere med 21", hadde de før, en jeg fikk gratis :dribble: fra jobben til papp :green: . Den dagen den røk banna jeg temmelig mye..

Edited by andesam