Gå til innhold

Jeg har lysst på Ny TV


grendel

Anbefalte innlegg

Topic sier det, jeg vil ha en ny TV, men makta sier det ikke er aktuelt før den vi har er kaputt.

 

Hvordan skal jeg ødelegge TVen jeg har uten at makta merker det?

 

TVen er en gammel (8 år) Panasonic 28 tommer.

 

Jeg har allerede tenkt på å slippe den i bakken, kortslutte, mraftig magnet, slå på den osv.

 

Det må vel finnes en enkel måte å få dette til?

 

 

btw: jeg er seriøs med dette, håper jeg kan få seriøse svar. ;)

 

G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, bare for å oppsummere. Du er en liten drittunge som nylig har spurt foreldrene dine om en ny TV, noe de svarer "Kremt, tror nok den gamle TV'en gjør jobben et par år til. Skulle den bli ødelagt, skal vi tenke på det." til.

 

Og så blir den Under Mystiske Omstendigheter ødelagt, kort tid etter. Nå vet ikke jeg med foreldre nå til dags, men man trenger ikke å være mensa-medlem for å legge to og to sammen.

Lenke til kommentar

akkurat!

 

Ser på skrivingen din at du ikke er mensa medlem du heller.

Er det rart det bryter ut krangler og diskusjoner her i forumet, med hjernedøde fjotter som deg. Hvem f*** er det du tro du er. Innbilske oppkomling av en liten dilletant.

 

Joda jeg er en drittunge på 34 år med 2 barn, som har en samboer med økonomisk vett.

Det er for meg helt naturlig å ville ha ny Tv når den gamle ikke dekker mine behov. Når så samboeren ikke ser mine synspunkter med tanke på funksjoner en ny TV kan dekke, så må man bli kreativ.

 

Kreativ, slik som ditt innlegg ikke var!!

 

makan til fjortis innlegg psilocybe

 

G :mad:

Endret av grendel
Lenke til kommentar
Det er for meg helt naturlig å ville ha ny Tv når den gamle ikke dekker mine behov. Når så samboeren ikke ser mine synspunkter med tanke på funksjoner en ny TV kan dekke, så må man bli kreativ.

Hadde samme problem, men klarte å overtale dama etter flere måneders godsnakking :D . Problemet med å tukle med TV'n, er vel at den kan eksplodere. Er mye kraft inni der :cry:

 

Men er det ikke bare å prøve å skru på alle skruer du finner inni, og håpe at fargene flipper helt ut? Lykke til :green:

Lenke til kommentar

Jobb? tjene penger?

 

Har jobb, har penger

 

Men jeg klarer ikke å overbevise samboeren om at vi trenger Ny TV :D

 

men men, takk for seriøse svar, er enig at det er mye som kan gå galt ved å tukle med en tv. Får vel bare jobbe med gode argumenter som:

 

"ungene sier de vil ha en 28 tommer på rommet, vi må bare kjøpe den 42 plasmaen nå"

 

eller

 

"Du verden hvor kult det hadde vært å se den filmen på større skjerm"

 

Er det ikke noen innstillinger på tven jeg kan gjøre som gjør at alt blir fuzzy og uklart?

 

G :)

Lenke til kommentar
Joda jeg er en drittunge på 34 år med 2 barn, som har en samboer med økonomisk vett.

Du skjønner vel kanskje hvordan man lett kan trekke fjortis-konklusjoner når du kommer med noe banalt som å ødelegge TV'en for å få en ny. Og 'makta'? Man tenker ikke 34-åring som har bukser på seg, akkurat.

omg

 

var det 24 år du var?

 

få deg litt livserfaring.

 

banalt i dine øyne kanskje, du la kanskje merke til at du var alene om å unngå å se det faktum at jeg ba om seriøse svar. Men du er vel en av dem som må ha en mening uansett om den er velkommen. Men jeg skal hjelpe din unge sarte oppfating av ting: Ikke skriv mer, jeg bryr meg ikke om noe av det rasende uinterssante du måtte ha å fare med.

 

G e t a l i f e

Lenke til kommentar

Nesten alle nå til dags innreder stuen rundt TV apparatet. Si at du vil ommøblere men det går ikke med TVen dere har nå. En plasmaskjerm henges på veggen slik at den tar minimalt med plass, og så slipper hele stuen å være sentrert rundt den... :p

 

Bare for å støtte Psilocybe litt her så virket du ikke så veldig voksen, tror jeg kunne klart å komme på en eller annen måte å overtale foreldrene mine (det hadde nok blitt det ja, siden jeg er 16 år) hvis problemstillingen hadde vært aktuell her.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Topic sier det, jeg vil ha en ny TV, men makta sier det ikke er aktuelt før den vi har er kaputt.

 

Hvordan skal jeg ødelegge TVen jeg har uten at makta merker det?

 

TVen er en gammel (8 år) Panasonic 28 tommer.

 

Jeg har allerede tenkt på å slippe den i bakken, kortslutte, mraftig magnet, slå på den osv.

 

Det må vel finnes en enkel måte å få dette til?

 

 

btw: jeg er seriøs med dette, håper jeg kan få seriøse svar. ;)

 

G

herregud! er det ikke bare å kjøpe seg en ny tv da? du har jobb og penger, hva skulle problemet være da?

Lenke til kommentar

Bare for å støtte Psilocybe litt her så virket du ikke så veldig voksen, tror jeg kunne klart å komme på en eller annen måte å overtale foreldrene mine (det hadde nok blitt det ja, siden jeg er 16 år) hvis problemstillingen hadde vært aktuell her.

hehe

 

Dersom poenget her i forumet er å være voksen, så må jeg redefinere hele mitt forholde til hw.no

 

I min alder, i min fase av livet, i min vennekrets bruker man slike ord som "maktå" "bedre halvdel" "sjefen" "kaktusen" osv.

 

Når man har hus, barn, bil og bikkje må man prioritere. Jeg synes ny tv er riktig prioritering, men det er meg. (Jeg mener også at det er riktig prioritert å bytte ut store deler av Pcen et par ganger i året)

 

Poenget med å krive slikt er jo nettopp det at de av oss som er glad i å kjøpe ting kan ikke bare gjøre det uten å konsultere med kone\samboer. Man "forhandler" om å kjøpe\prioritere ting. I slike "forhandlinger" er det greit å ha et argument som er så godt at motparten ikke kan si nei.

 

"TVen er i stykker" er et godt argument.

 

Vi skal kjøpe en 42 tommer plasma TV, og har råd til det. Men Kona (maktå, hehe) mener at det ikke skal skje før TVen vi har er i stykker.

 

Han eller de som måtte mene at noe om mine bukser får mener det. Men prøv først å lev noen år med kone barn, osv. så skal vi se om ikke dine bukser også får entvedydig betydning.

 

Men, for fremtiden skal jeg forholde meg mer voksent til dette forumet, og ikke skrive på en måte som får meg til å virke som en 12 åring i shorts som henger mammas skjørt (eller bukse)

 

Da legger jeg denne tråden død for mitt vedkommende, går å kjøper meg ny Tv jeg. Det er tross alt lettere å få tilgivelse enn tillatelse.

 

G

Lenke til kommentar

Ut med dame, inn med TV. :D

 

Neida, bare skoyer.

Skulle bare være å kortslutte et eller annet det. Eller fjerne den ene lederen fra antenneinntaket f.eks. Må gjøres på steder som ikke har høy spenning, men samtidig er vitale for funksjonen.

Simulere brann inni der kan være en ide. Prøv å få noe til å svi inni der, slik at det lukter. Da kan du skylde på at du ikke tør å ha tv-en stående på. Det er jo j*vlig mange tv-apparat som har eksplodert, og historiene er fæle. Derfor burde denne versjonen gå rett hjem. :)

Lenke til kommentar
Vi skal kjøpe en 42 tommer plasma TV, og har råd til det. Men Kona (maktå, hehe) mener at det ikke skal skje før TVen vi har er i stykker.

 

ta med i vurderingen at du muligens kommer til å måtte kjøpe en ny tv om en 2-3 år. Plasma-tv'er er jo ikke akkurat kjent for å være holdbare. Sjekk heller ut et monster av en projektor-tv på 51 tommer, koster rundt 25 laken, og holder bedre. Riktignok ikke like sparpt bilde som plasma, men holder mye lenger.....

 

Hva med å bare kjøpe tv'en "bak hennes rygg" og etterpå si at: "nei....den gamle takket for seg...." ? En liten hvit løgn duger alltid....

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
makan til fjortis innlegg psilocybe

 

 

 

 

Den tror jeg ikke jeg har hørt før. Tror du skal roe ned jeg, for en 28tommers Philips eller hva det nå var skal da holde fint. Hva med å donere TV'en til noen som faktisk TRENGER / HAR LYST på den, men har ikke råd? Neida, du vil slippe den i bakken så du kan få en ny bedre. Makan til oppførsel! :mad::thumbdown:

Lenke til kommentar
1. Send den til en fattig ungdom/student på forumet

Meg f.eks. :) (seriøst)

 

Men en TV blir ikke ødelagt av seg selv hvis du tar vare på den. Vi har en gammel 15" stående som funker helt prima. Den er over 20år gammel :dontgetit:

Så hvis du vil donere en TV til meg, så hadde det vært fint :)

 

EDIT: Hvis du virkelig vil ødelegge tv'en, så kan du vel alltids putte litt fyrverkeri inni den og tenne på mens tv'en står på :laugh:

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...