Gå til innhold

Fins det noe likt Daemon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo prøve dette, Alcohol 120% , men det koster.

Akkurat skaffet det..Men det bare emulere fra cd'e til bin/cue fil som jeg forstod..? :scared: Vet du hvordan man gjør det da?? vil spille.. :(

du kan mounte image filer med Alcohol 120% akkuratt som med deamon tool, men husker ikke helt hvordan man gjorde det.

Alcohol 120% er glimrende til å lage backup's av spill og programmer.

Lenke til kommentar
Vet du hvordan man gjør det da?? vil spille.. :(

Når du har installert Alcohol120%, får du en "DVD-stasjon" i "min datamaskin". Høyreklikk på det og velg "mount image". Da kan du bla deg frem til den/de filene du vil kjøre.

Ser man det, men dette funket heller ikke. :cry: Den spør om cd'e hele tiden.. :(

 

Setter pris på at dere prøver å hjelpe! :thumbup: Men det ser heller mørkt ut tror jeg?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å starte selve programmet først? Når jeg startet Alcohol 120% første gang, startet det med noe slags oppsett. Mulig du må det, før du mounter første gang. Bare en tanke...

Har startet det opp en gang ja..Men det virker som om det er det samme hva jeg mounter og hvor. Det funker med andre spill, men ikke warcraft 3, og warcraft 3 frozen throne.. :dontgetit: Noen som har en liten anelse av hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Hvis dette er et spill du ikke har betalt for, så er det egentlig ikke så rart.. Mange kopibeskyttelser som gjør at det ikke virker med image metoden (har jeg hørt :p)

Jeg har laget min egen sikkerhetskopi av WC3 RoC og TFT og det fungerer glimrende å mounte dem :love:, mulig du mangler litt data i bin fila di?

Det du også kan gjøre er å instalere WinIso for så å extrackte innholdet i bin fila til maskinen din og instalere det fra harddisken.

Lenke til kommentar
Hvis dette er et spill du ikke har betalt for, så er det egentlig ikke så rart.. Mange kopibeskyttelser som gjør at det ikke virker med image metoden (har jeg hørt :p)

Jeg har laget min egen sikkerhetskopi av WC3 RoC og TFT og det fungerer glimrende å mounte dem :love:, mulig du mangler litt data i bin fila di?

Det du også kan gjøre er å instalere WinIso for så å extrackte innholdet i bin fila til maskinen din og instalere det fra harddisken.

Kan du da evnt. sende meg de manglende filene? Bin fila er jo på 700mb ca. da.

 

Og det med WinIso, jeg har jo installert det fra hdd'en da? For det er jo lasta ned..

Da gikk det fint å åpne det med Daemon, og så install osv..Men etter at det hadde blitt installert og jeg skulle til å spille, så kommer den forbannede erroren.. :roll:

 

Skal prøve å finne WinIso, og prøve som du sier. :yes:

Lenke til kommentar

Har anskaffet WinIso, men hva gjør jeg nå? :dontgetit: Skal jeg konvertere .Bin fila til .Iso så jeg kan mounte det i Daemon? For jeg fant ut at Deamon bruker .Cue filer, og bl.a .Iso. Så kanskje jeg nå kan bruke den tidligere .Bin fil som blir .Iso nå?Hmm..Og takker utrolig for at dere hjelper meg, er fint at de fins sånne folk her i verden! :w00t:;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...