Gå til innhold

Hvor mange har mobil uten fargeskjerm nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars folk...gi ut mange tusen for å ha en mobil med fargeskjerm! Hoho...

 

Jeg skal iallefall tviholde på min 3510, den skal ikke byttes ut før den er ødelagt. Går batteriet dukken, kjøper jeg et nytt.

Jeg trenger en telefonen til å kunne ringe, sende sms, huske ting for meg, og se hva klokken er, som for øvrig er den funksjonen som desidert er mest brukt.

 

Hvor kjekt er egentlig mms eller java-spill i lengden? PLZ!

Lenke til kommentar
Stakkars folk...gi ut mange tusen for å ha en mobil med fargeskjerm! Hoho...

 

Jeg skal iallefall tviholde på min 3510, den skal ikke byttes ut før den er ødelagt. Går batteriet dukken, kjøper jeg et nytt.

Jeg trenger en telefonen til å kunne ringe, sende sms, huske ting for meg, og se hva klokken er, som for øvrig er den funksjonen som desidert er mest brukt.

 

Hvor kjekt er egentlig mms eller java-spill i lengden? PLZ!

enig...delvis. det kan jo være underholdende med spill og mms...vel mms kan være nyttig og da.

Men det som er på mobiler nå er vel ikke bra nok til att det er underholdene i så mange timer...

Lenke til kommentar
Hvor kjekt er egentlig mms eller java-spill i lengden? PLZ!

Som alt annet, blir ein lei av å spille et spill hele tiden. Men det flotte med java er at du kan laste ned nye spill sånn at du hele tiden har underholdning :)

MMS er ikkje så kjekt, men med integrert kamera kan det hende det blir kjekkere

Lenke til kommentar
forslag til innsamling: hjelp hjelpesløse 1 klassinger ved å gi dem en ny mobil..!

He he, kunne brukt pengene fra "tv-aksjonen" gått inn til det fondet. (da tror jeg ikke man hadde fått mye penger)

Tøff du..

Velkommen til den magiske verdenen av ironi

 

Mente selvfølgelig ikke det jeg skrev der, går selv for tv-aksjonen hvert år ;)

Vil ikke si at jeg er velldig "tøff" nei :p

Lenke til kommentar
forslag til innsamling: hjelp hjelpesløse 1 klassinger ved å gi dem en ny mobil..!

He he, kunne brukt pengene fra "tv-aksjonen" gått inn til det fondet. (da tror jeg ikke man hadde fått mye penger)

Tøff du..

du og ja...

må skjønne at vi bare tulla da... :roll:

 

 

MMS er noe som jeg bruker flere ganger i uka... Java har jeg ikke brukt på lenge.... (symbian phone vet du..)

mms er godt å ha :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...