Drunken_Master Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Noen som vet en vanelig butikk jeg kan kjøpe plexiglass jeg kan skjære ut selv? vil ikke ha ferdig fra sånn som microplex jeg trenger et som dekker hele veggen noen som vet hvor? jeg har nemellig en kjempe ide om vindu i døra og jeg skal skjære ut døra så jeg får fram biohazard tegnet! Takker folkens tror dere det kan funke bra? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Glassmesteren? Classern har små plater, og jeg har hørt at enkelte Biltema butikker har noe smått. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 www.microplex.no Lenke til kommentar
Lucent Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 plexi kjøper du på biltema!! iallefall så gjør jeg d......(viss d er til side dør så får du oxo kjøpt volvo lister på biltema) til og feste plexien med Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 I LUUUVE THE GLASSMESTER, jeg fikk en gang plexi til minst 150kr for 30KR!! så svaret er glassmesteren PS! kjøp 5mm vist du skal kutte med stikksag i plexien (den knekker/sprekker ikke så lett som tynnere plexi) Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Glassmesteren here i come men 5mm kan jeg borre hull tell vifte i det? takk folkens dere skal få se den ferdig! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 du kan vel nborre hull i 5 mm ja... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Bare husk å bruke et lite borr først, og så større og større, siden plexi lett sprekker. Det gjelder alle tykkelser. Utrolig kjipt om du har gravert, eller gjort mye arbeid med et stykke plexi og så får du en sprekk. (Guess who did it last weekend? ) Endret 15. februar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Borr hull før du kutter hvis du har sjansen. Mindre sjangs for at det sprekker hvis det er endel matriale rundt. Går fint ellers også. Bare kjør drillen på veldig lavt turtall. Borrer selv direkte med 4mm borr. Turtallet er så lavt at jeg lett kan telle omdreiningene selv. Det unngår at plexien smelter, samt bedrer kontrollen. Hører du ulyder, rekker du å slippe gassen før det går åt skogen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Ein ting du og må tenke på er å ha skruer som er lange nok til å gå gjennom plexien. Dei vanlege (tjukke sjølvborande) skruene som følger med vifter tviler eg på går gjennom Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Ein ting du og må tenke på er å ha skruer som er lange nok til å gå gjennom plexien. Dei vanlege (tjukke sjølvborande) skruene som følger med vifter tviler eg på går gjennom Du tenker på caseskruer, å de trenger ikke gå helt gjennom. Holder med 4 skruer i hvert hjørne å de må ikke gjennom begge feste hulla til vifta. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 takk folkens med alle hjelp det skal nok bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå